Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En hels spesiell Valentinsdag


Gjest Guest_Valentin_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Valentin_*

Hallo, mine damer og herrer

 

Jeg vet at det er tidlig med tanke på valentinsdagen, men jeg må sette i gang med planene mine fortest mulig. Tingen er at jeg vanligvis har veldig mye å gjøre på skolen, og etter skolen. Og dette er en valentinsdag, hvor jeg satser alt på et kort. Så ser vi om det går, eller ikke.

 

Tingen er at jeg er forelsket i en jente, men å komme nærme henne er mye vanskeligere enn jeg trodde. Hun er veldig tilbaketrukket, så det er vanskelig å få henne ut av skallet sitt. Jeg har greid det delvis, men jeg holder på å dette hodestups inn i vennefella. Jeg prøver å få fram mine følelser, men det tar tid. Jeg vil ikke at hun skal trekke seg unna meg, så jeg må få henne til å stole og bli trygg på meg. Date er fikset, etter tre forsøk (uff, og uff).

 

Nå til planen min:

 

Jeg har tenkt å sende henne et anonymt brev før selve valentinsdagen, eller litt tidligere. Hvor presise er Posten, når det gjelder et sted som ligger to km fra posthuset? Eller så kan jeg dumpe den i postkassen selv, klokka et om natta eller noe...

 

Selve problemet er teksten. Jeg vil ikke bruke mine egne ord, ettersom jeg vil hinte meg fram sakte på selve den dagen. Da trenger jeg tekst fra en poet, band, sanger, eller kjent person. Hvor kan jeg finne noe slikt?

 

Og brevet, tja det må se bra ut. Finnes det en nettbutikk for brev, og papir?

 

Det er viktig at jeg ikke avslører meg selv. Derfor må jeg bruke en poet... og PC-skrift, mm...

 

Lurer dere på noe, så vil jeg gjøre mitt beste for å forklare.

 

Dette er et kort jeg skal satse mye på, men forsiktig. En Plan B finnes, i tilfelle alt går gærnt... Vil ihvertfall ikke miste henne som venn...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Valentin_*

Jeg hadde gjort det med en "vanlig" jente. Men hun her er tilbaketrukket som jeg sa, så jeg er redd det kan støte henne bort. Og hun kan bli en god venn, hvis dette ikke funker... Derfor må jeg gjøre ting anonymt. Jeg vil i alle fall ikke miste henne som en venn. Tungt det der med følelser, og personligheten hennes...

 

Og vi er 16 begge to...

 

Men hva annet kan jeg gjøre da?

Lenke til kommentar

Jeg ville styrt unna valentines day i det store og det hele. Spesielt det her med å "erklære" følelsene sine bare sånn umiddelbart - out of the blue. Det har en tendens til å skremme jenter (been there, done that).

 

Opparbeid heller et forhold med jenta, fiks film (ikke på valentines day, da blir det for tydelig), fest i lag eller noe. Bare ikke gjør det overtydelig, kom under radaren hennes.

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt å sende henne et anonymt brev før selve valentinsdagen, eller litt tidligere. Hvor presise er Posten, når det gjelder et sted som ligger to km fra posthuset? Eller så kan jeg dumpe den i postkassen selv, klokka et om natta eller noe...

Hvis du skulle bestemme deg for å gjennomføre det, så er det ikke sikkert det betyr noe at posthuset ligger så nært. Her hvor jeg bor sendes posten bort med fly til et annet postkontor for å sorteres, før det som skal hit kommer tilbake. Men det tar ikke mer enn 1-2 dager.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Valentin_*

Det er jo en ting. Jeg skal avvente med saken. Jeg har tross alt en hel måned på meg, så jeg ser hvor langt jeg kommer, før det. Ting går i ønsket retning, men det tar tid... Får dra på biblioteket i morgen og finne en diktsamling... eller noe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...