Gå til innhold

Spørsmål om en nettbutikk - Skate America


Anbefalte innlegg

Hei folkens! Nå har jeg omsider funnet ut at det er på tide å begynne å bestille klær på internett, og siden jeg er på utkikk etter merker som DC, Element, Volcom osv, fant jeg såklart frem til SkateAmerica.com. Jeg ble overrasket over prisen og utvalget, men vet det alltid har en hake ved alt. Siden jeg ikke er så erfaren med å bestille produkter fra utlandet, undres jeg over hvor mye jeg må betale i frakt, og om dere har noen tips om bestilling ellers.

Dessuten lurer jeg på om det finnes en måte å finne ut hvilken størrelse som passer meg på online klesbutikker. Den siste der er kanskje litt idiotisk å spørre om, men bedre å spørre enn ikke å spørre når man ikke vet, er det ikke?

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 9 måneder senere...

http://www.skateamerica.com/service/shipping_chart.cfm (link til frakt-kostnader)

 

MEN: IKKE bestill fra Skateamerica! Bare dritt med dem! Jeg hater skateamerica! De bruker ukesvis med og få sendt varene! De sendte meg bare halvparten av det jeg bestillte og ga meg kreditt på resten. De bruker flere dager på og svare på mail. Osv osv... Jeg gidder ikke og skrive alt det jeg har gjennomgådd med dem. Det tar bare alt for lang tid!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...