akarno Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Gleder meg veldig. Skjønte aldri starcraft historien da jeg spillte det før. Kunne ikke engelsk skikkelig da. Nå har jeg i sann nerdestil lest meg gjennom alle bøkene (warcraft bøkene og selvsagt), forhåndsbestillt og spillt gjennom historien en gang til. Nå bør det leve opp til hypen! Blizzard pleier ikke å slå feil her, da.
TheExcalibur Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 For eksempel har battlecruiserne fått en ny beam evne veldig kjip mpt mariner. De har ikke sjangs. Jeg har sett noen videoer og det er mye nytt. Jeg må si jeg er imponert av design og grafikk. Skikkelig 3D denne gangen^^
Toxin Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 I ekte blizzard stil så tar de inn og ut units og endrer stats osv for hver build for å finne den optimale kombinasjonen av units osv. Elsker hvor grundige Blizzard er, og jeg synes spillet ser fett ut. Håper de legger ut litt mer info om Zerg snart.
Toxin Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Vel Zerg seksjonen på den ofisielle siden er ihvertfall ikke online enda...noen som har noe info om zerg foruten lings, banelings, mutas og nydus ormer/kanal?
berntys Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Skrevet 15. januar 2008 men eg tippe spele komme ut i år....e me heldige kansje i mai sjøl om eg tvile på da då...men komme nok t høsten
Toxin Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Nei, sry men skal sjekke ut for deg^^ Takker...good boy :!: men eg tippe spele komme ut i år....e me heldige kansje i mai sjøl om eg tvile på da då...men komme nok t høsten Banner på at det ikke kommer før mot slutten av året. Blizzard er noen perfeksjonister, og selv om spillet flyter flott nå så kommer de til å bruke veeeldig lang tid på balansering. Spillet skal tross alt konkurrere mot det originale SC, det mest velykkede og balanserte MP RTS noensinne! I tillegg så driver de nok og optimaliserer og bygger missions også (mener å ha lest at de klarerer først hvordan balansen i MP skal være før de bygger missions). Dessuten så er det jo perfekt å lansere det en måned eller 2 før jul for dem håper bare vi får det i 08 jeg.
berntys Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Skrevet 16. januar 2008 vel eg vet blizard e omtrent ferdig me missions til terran og protoss..da dei jobbe mest me e balansen...og jobbe me internett spelingå...og dei holde fortsatt på og endra på characters for å få ein perfekt balanse...leste ig år på ein sida at da ville komma ut 8 august...men da sto unda at blizzard ikkje har gitt ut release dato..så koffor dei skreiv 8 august vet eg ikkje
zeox Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 vel eg vet blizard e omtrent ferdig me missions til terran og protoss..da dei jobbe mest me e balansen...og jobbe me internett spelingå...og dei holde fortsatt på og endra på characters for å få ein perfekt balanse...leste ig år på ein sida at da ville komma ut 8 august...men da sto unda at blizzard ikkje har gitt ut release dato..så koffor dei skreiv 8 august vet eg ikkje hvordan vet du at det er omtrent ferdige med terran og protoss campaign?
berntys Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Skrevet 16. januar 2008 har sett et intervju fra blizcon me ein av dei som holde på me star craft 2...der forklare han at dei e komt långt me terran og protoss...og han sa at da va ein del igjen me zerg...men da dei va mest opptatt me va og få ein perfekt balanse på spele og internett spelingå...
Toxin Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 vel eg vet blizard e omtrent ferdig me missions til terran og protoss..da dei jobbe mest me e balansen...og jobbe me internett spelingå...og dei holde fortsatt på og endra på characters for å få ein perfekt balanse...leste ig år på ein sida at da ville komma ut 8 august...men da sto unda at blizzard ikkje har gitt ut release dato..så koffor dei skreiv 8 august vet eg ikkje Kan nok stemme, ihvertfall til en viss grad. Kan jo se 4 filmer (oppdelt fra et segment) om hvordan den nye briefing/mellom missions delen av spillet blir. Ser veldig spennendes ut, og ser ut som de har klart for deg hvordan mye av storyen og missions skal bli, ihvertfall for Terran som filmen omhandler. Samtidig så kan det hende at de har all story klart, men ikke bygger missions før balansen er på plass...
TheExcalibur Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 ÅÅÅ Jeg vil så gjerne see hva som skjer med Zeratul og Matriach. Kerrigan har koruptet henne omg. Omg! Omg! Spennende^^ Sant omg det er ikke my info om zerg... Kanksje fordi zerg må stå i stil mot to raser?
berntys Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 va innpå blizzard og såg ein ny terran ting the nomad...syns han va litt teit håpe dei kutte han ut...men kan jo henda da e bra har jo ikkje prøvt og spelt da endå..og e gla dei kutta ut reavers og dei har vurdert om dei kansje ska ta me flammekastarane igjen
berntys Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Skrevet 23. januar 2008 har ikkje hørt noke om da.. men kan jo henda
zeox Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Q&A Batch 26 kom i går. http://www.battle.net/forums/thread.aspx?f...amp;#post269104 Chat with Devs: For this batch, Ive been fortunate to snag some time with our Lead Writer for StarCraft II, Andy Chambers, and I had a chance to talk to him about what happens to Protoss warriors after they die. On the forums, there has been much speculation to what the true meaning of the blue flash of light that is seen when a Protoss Zealot dies. Furthermore, have you ever wondered how exactly an EMP burst would have an effect on Psi energy? Andy gives us insight into the Protoss ways in fan questions 1 and 3. Gameplay Blog: Force Fields are my new favorite ability! During my latest skirmish with a Zerg opponent, I was rushed early with Zerglings. The Protoss Nullifiers (previous known as the Stasis Orb) and their 15 second Force Field ability saved the day. As the attacking Zerglings charged up my ramp on the classic Lost Temple map, I simply created a Force Field in between the group of Zerglings, separating his attacking force. With their numbers divided, my Zealots easily took care of the split force of Zerglings, allowing me to make a decisive counter-attack. In subsequent games, I have found that the Force Field is quite useful in many situations, as you are able to create your own choke points, separate incoming armies, and also erect barriers as needed for your Protoss Stalkers to take advantage of their Blink ability. Furthermore, the Force Field can provide another obstacle for melee units approaching your Colossus, whereas your Colossus is able to step over the Force Field at ease. These Protoss Nullifiers at tier 1 are now one of your most effective defenses to an early game rush. Currently, the Force Field ability costs 30 energy with the Nullifiers energy capacity at 100. Next batch, well see if we can find some interesting games with the Nullifiers other new ability, the Null Void. resten finner du i linken over
Rambob Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Det som er offisielt kommer ofte på noen spesielle Blizzard sider, men www.starcraft2.com er jevnlig oppdatert og kan for dem som ikke er informert i alle fall hjelpe endel. Spørsmålet om når S2 kommer ut er foreløbig ukjent fordi de er ikke ferdig med spillet enna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå