Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Spørsmål angående privatist.


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Har et spørsmål angående privatist, med tanke på forbedring av karakter fra Vgs. Har fortsatt et par år igjen ,men er det slik at hvis jeg går ut av videregående med feks 4 i Matematikk, så kan jeg forbedre denne til en 5'er hos en privatist? Og vil dette da stå på vitnemålet mitt som den endelige karakteren, med tanke på søking til diverse universiteter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann.

 

Har et spørsmål angående privatist, med tanke på forbedring av karakter fra Vgs. Har fortsatt et par år igjen ,men er det slik at hvis jeg går ut av videregående med feks 4 i Matematikk, så kan jeg forbedre denne til en 5'er hos en privatist? Og vil dette da stå på vitnemålet mitt som den endelige karakteren, med tanke på søking til diverse universiteter?

 

Ja, da vil du ha en femmer i vitnemålet ditt. Men husk, det er neppe noe enklere å få en femmer som privatist :)

 

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Heisann.

 

Har et spørsmål angående privatist, med tanke på forbedring av karakter fra Vgs. Har fortsatt et par år igjen ,men er det slik at hvis jeg går ut av videregående med feks 4 i Matematikk, så kan jeg forbedre denne til en 5'er hos en privatist? Og vil dette da stå på vitnemålet mitt som den endelige karakteren, med tanke på søking til diverse universiteter?

 

Ja, da vil du ha en femmer i vitnemålet ditt. Men husk, det er neppe noe enklere å få en femmer som privatist :)

 

 

Lykke til.

 

Ah,takk. Det var fint å høre. Bare kjekt å vite at løpet ikke vil være helt kjørt med tanke på universiteter og høyere utdanning generelt. Enkleste er jo så klart å slippe privatisten, men har da i allefall en plan b. Takk for svar!

Endret av j0nas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...