Gå til innhold

Canal Digital eller Ventelo?


Anbefalte innlegg

Skal flytte inn i ny leilighet neste uke. Problemet er at jeg har blitt så sabla kravstor på internett linja siden jeg nå har 100MB (Jepp jeg sitter på Uninett) her jeg bor nå.

I den nye leiligheten så er det kabel-tv fra CD og ferdig ordna til å få kabel internett gjennom de. Men den er 3041 meter unna nærmeste sentral så jeg får maks 4,5Mb linje fra Ventelo (eller andre leverandører, men jeg vil helst ha Ventelo)

 

Så da er dilemaet, 4Mb eller 14Mb?

Jo jeg vil seff ha 14Mb, men hvordan er pingen på CD sine linjer med tanke på online spilling, ikke bare her i Norge men mot folk fra rundt om i verden? (Spiller en del Halo 3, CoD 4 osv på xbox 360)

 

Holder til i Molde, så om noen av dere Moldensere leser denne posten og tilfeldigvis har CD som leverandør, ja da hadde det vært kjekt med litt info!

Dere andre og som har CD som leverandør.

 

Ellers noen andre anbefalinger på hva jeg skal velge?

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå bikker det litt mer mot CD for min del, så da lurer jeg på om CD har noe extra å godte seg med som filmer via web eller noe i den duren, hva som helst egentlig. noe ala det telenoe eller NGT har på hjemmesidene sine, det gjelder for kundene demmers da selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...