nilsMeister Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Som emnet sier så kræsjer pcen i multiplayer i Call of Duty 4. Hvor mye jeg får spille varierer fra 1 min til 10 min før pc`en fryser seg. Ut fra høytallerne kommer en irriterenes "drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" lyd. Dette skjer bare i CoD4 multiplayer, og ikke i noen andre spill heller. Noen som vet om en løsning?
Approx Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Hei, det samma skjer med meg, jeg kan spille CoD4 helt fint med bra graphics på singelplayer men når jeg skal spille multiplayer så stopper hele spillet, Jeg prøvde å laste ned ny drier til mitt skjermkort Geforce 8800GTX , det funka helt til jeg restaret pc min, kanskje det funker for deg har noen noe ideer?
uk187 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Kommer jo ann på om pcen din faktisk klarer å kjøre spillet dah..
hugRmunR Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Kommer jo ann på om pcen din faktisk klarer å kjøre spillet dah.. Hvis du sjekker hvilke spec's han har, så ser du at den drar spillet mer enn bra nok.
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Hvis trådstarteren har den pc-en som står i signaturen burde han klare å kjøre spillet ganske brukbart... De gangene jeg har opplevd slikt har det enten vært for høy overklokk (som fører til for mye varme) og/eller dårlig driver.
nilsMeister Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Skrevet 9. januar 2008 Vet ikke hva det er ass..pcen blir ikke for varm eller noe, har sjekket det, og har de nyeste driverne. Vurderer sterkt å bare kjøpe en 360, bortsett fra at fps ikke funker der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå