Cannabiskopen Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Hei! Jeg har skrevet noen lyrics til noen kjente sanger, og da trenger jeg bare å få en fil med bare selve musikken, uten vokalen. Hvordan kan jeg gjøre dette? Hørte noe om at man må laste ned sangen uten vokal, men finner ingen versjoner uten vokal av noen som helst sanger egentlig. Takk!
DanielL Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Søk på sanger og se etter (instrumental) etter. Finnes noen programmer som demper ned vokalen men syns selv de ikke gjør jobben godt nok.
Khaffner Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 lag eller last ned midifiler, de har nesten aldri vokal. eller let litt her
Sandman1 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Kan muligens prøve en slik; http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=21082125 Står riktignok at det MESTE av vokal blir filtrert bort, men det er kanskje godt nok? KnutS
Cannabiskopen Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Skrevet 9. januar 2008 Har ikke tenk til å investere noe penger i det.. Er bare for gøy Men takk for svar Prøvd å lete litt etter midi filer men er ikke så lett å finne noen bra..
CastorFiber Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Det er nok ikke riktig at MIDI- filer nesten aldri har vokal. Det eriktige er at de aldri har det, da MIDI- filer kun er styredata til synther, og ikke lyd. Hvordan en MIDI- fil låter, avhenger av synthen du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå