Gå til innhold

Hvem spiller Marsellus i Pulp Fiction

Rusma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så filmen akkurat nå, og det er en ting jeg må si.

Er ikke det å være "The Gimp" verdens kjipeste filmrolle? Jeg mener, absolutt verdens kjipeste?

Skrevet (endret)

Er ikke det å være "The Gimp" verdens kjipeste filmrolle? Jeg mener, absolutt verdens kjipeste?

Enhver rolle i Pulp Fiction er jo konge.

Mye heller det enn å spille mot Jan Thomas i Mojave.

Endret av Tomat-Ulf
Skrevet

Enhver rolle i Pulp Fiction er jo konge.

Mye heller det en å spille mot Jan Thomas i Mojave.

KaCHINGH!!

Skrevet

"Jeg spiller i Pulp Fiction"

"Åh, kult. Hvem spiller du? Filmen går i kveld, så da kan jeg se deg på lerretet!"

"Ehm, det er ikke akkurat en så stor rolle, og vel, du ser på en måte ikke at det er meg.. eh.."

Skrevet

Jeg vil vel påstå at gimpen er Stephen Hibberts (det er det han heter) stjernerolle, med tanke på at han i ettertid kun har spilt i roller på linje med Business Man og Tourist on Toilet (i tillegg til to roller i et par tv-episoder. Føler liksom at statistrollene i større grad fanger essensen av karrieren hans).

Skrevet
Jeg vil vel påstå at gimpen er Stephen Hibberts (det er det han heter) stjernerolle, med tanke på at han i ettertid kun har spilt i roller på linje med Business Man og Tourist on Toilet (i tillegg til to roller i et par tv-episoder. Føler liksom at statistrollene i større grad fanger essensen av karrieren hans).

Vil du påstå det? Hvorfor påstå noe som er godt dokumentert mange plasser på nett?

Stephen Hibbert

-KJ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...