Gå til innhold

Hva syns du om Is-Hockey?

Barlie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ishockey er en grei sport, jeg har ikke sånn seriøst fulgt med på det. Men har sett på sporten osv når det har vært om Shampo og Vålerenga, siden Shampo er tremeningen min :)

Endret av Raste
Skrevet

Hehe ja :new_woot: , faren min spilte jo på Vålerenga A-laget i is-hockey i mange år så jeg fikk en del gratis billetter så jeg tok med Helpel her på en del kamper, syntes alltid det var gøy å høre han skrike som en galing :innocent:

Skrevet
Hehe ja :new_woot: , faren min spilte jo på Vålerenga A-laget i is-hockey i mange år så jeg fikk en del gratis billetter så jeg tok med Helpel her på en del kamper, syntes alltid det var gøy å høre han skrike som en galing :innocent:

Haha, i sommerferien så jeg på Furuset trene, søskenbarnet mitt spillte der så satt å så på. Var egentlig ganske så fett å sitte å se på Hockey. Har aldri hawtt noe interesse av de egentlig. Men må si jeg fikk litt lyst til å se på mer etter jeg var på de treningene.

Skrevet

Ja ikke sant! Det er driit fett når de heftigste slåsskampene begynner! Spesielt mellom ENGA :thumbup: og Storhamar :thumbdown: Enga pleier å vinne da :new_woot:

Skrevet (endret)

Nope, har kun pratet med han endel ganger når jeg var mindre. :/

Men fikk autografen hans mens han spilte for Columbus Blue Jackets, med et heftig spillekort som han var på bildet :)

Endret av Raste
Skrevet
Nei, og ikke minst at han er tremeningen min :D

Oh fett, snakker du mye med han Irl eller? : p

I så fall hils fra sønnen til Vegar Barlie =p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...