Gå til innhold

Trene elektrisk? Funker dette?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Har nettopp fått en meget vond strekk i låret. Da bar det rett til fysioterapaut. Hadde andre behandling i går. Den omfattet nåler som ble stukket tre-fire centimeter inn i muskelen, for å så få tilført strøm. Dette var rundt området jeg hadde vondt. Mulig musklene får en liten "boost" av dette, men ellers vil jeg ikke tro at man kan trene ordentlig av dette.

 

EDIT: Lurer på hva jeg skal gjennom i morgen? :dontgetit:

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Og dette er nettopp derfor at slike belter ikke virker - huden står i veien for de elektriske impulsene. Hvis man skal få sendt impulsene helt inn til musklene med beltet, må man kjøre strømstyrken en god del over smertegrensen. Bare se den ene episoden av "De 7 Dødssyndene" i Danmark der Kristopher Schau gjør et forsøk på å trene uten å bevege på seg.

 

Slike belter passer best som en del av et Jackass-stunt (som for øvrig ble gjennomført i Jackass The Movie, i form av løse elektroder).

Endret av EviLEddiE
Lenke til kommentar
Har nettopp fått en meget vond strekk i låret. Da bar det rett til fysioterapaut. Hadde andre behandling i går. Den omfattet nåler som ble stukket tre-fire centimeter inn i muskelen, for å så få tilført strøm. Dette var rundt området jeg hadde vondt. Mulig musklene får en liten "boost" av dette, men ellers vil jeg ikke tro at man kan trene ordentlig av dette.

 

EDIT: Lurer på hva jeg skal gjennom i morgen? :dontgetit:

 

er nok ikke samme greiene som er på clas ohlson det der ;) eller på tv shop for den saks skyld

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Har nettopp fått en meget vond strekk i låret. Da bar det rett til fysioterapaut. Hadde andre behandling i går. Den omfattet nåler som ble stukket tre-fire centimeter inn i muskelen, for å så få tilført strøm. Dette var rundt området jeg hadde vondt. Mulig musklene får en liten "boost" av dette, men ellers vil jeg ikke tro at man kan trene ordentlig av dette.

 

EDIT: Lurer på hva jeg skal gjennom i morgen? :dontgetit:

 

er nok ikke samme greiene som er på clas ohlson det der ;) eller på tv shop for den saks skyld

Nei, tviler på at folk ville kjøpt noe som man måtte stikke langt inn i kroppen (IKKE misforstå meg her :p).

Lenke til kommentar
Stikk på ditt lokale treningssenter og spør om de har Powerplate! Det fungerer! :)

10 min løping er det samme som 2 timer powerplate. sånn sett virker det ikke

 

 

vel...

 

Power Plate gir deg ikke større muskler, men sterkere muskler.

For å si det sånn hvis du står i Dips stilling (med bena på bakken) og belaster triceps i et og et halvt minutt, så tilsvarer det 150 dips. Hvis du ser bort i fra at du ikke får noe større muskler.

 

Men det er en grunn til at det står ikke bruk mer en 10 min/2 dager, og man bruker ikke powerplate for å trene tilsvarende jogging

Endret av the_odd
Lenke til kommentar
Nå kan du jo ikke trene fks. mage mens du løper! Powerplate er et flott tilleggsapparat til den vanlige treningen, slik at du o større grad kan variere øvelsene dine! :)

 

 

nå mener jeg at jeg har hørt at man terner du nederste magemusklene når man løper iog med at man løfter beina, blir liksom en light verson av roman chair... :p men trener man cardio vil magemusklene komme frem etterhvert, men greit å supplere med situps for at de skal bli kraftige og markerte..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...