Gå til innhold

Battlefield: 2 Problem med lagg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har ett problem med Battlefield: 2, kommer frem "There is a problem with your connection" eller noe sånt hele tiden og pingen flyr til opp så faller den ned til 10+- igjen.

Pcen min er en Amd 64 6400+, Gainward GeForce 8800GTS 640mb, 4gb Corsair Ram, 500GB (spiller crysis på ultra high uten lagg)

Internett linja er 10mbits opp/ned

Frustrerende

Takker for all hjelp!

mvh

Andreas

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pcen min er en Amd 64 6400+, Gainward GeForce 8800GTS 640mb, 4gb Corsair Ram, 500GB (spiller crysis på ultra high uten lagg)

Ok, beklager offtopic, men du spiller crysis på 'ULTRA HIGH' ? Jeg klarer ikke dette med mitt oppsett. Hvilken oppløsning du bruker i så fall?

Skrevet

Ok, beklager offtopic, men du spiller crysis på 'ULTRA HIGH' ? Jeg klarer ikke dette med mitt oppsett. Hvilken oppløsning du bruker i så fall?

1248*1024

Skrevet

Trådløse tilkoblinger er rett og slett ikke gode nok. Selv sitter jeg i en kjeller med en router like over hodet på meg. Opplevde slike "tiks" som du sliter med, grunnet små avbrytelser i internettforbindelsen.

De er så små så du merker ingenting ved bruk av weblesere, men ved så kraftige spill som BF2, som krever konstant tilkobling, faller man ut i et lite sekund og får "There's a problem with your connection".

Prøvde med fire forskjellige routere og nettverkskort, med RangeBooster og det hele, men selv om signalet var utmerket fortsatte disse "tiksene". Problemet ble løst ved opplegg av kabel ned i kjellerstua.

Lykke til! :)

Skrevet

Jeg sliter også med lag i BF 2 online. Pingen ligger på 200 - 260 for det meste. Laster ned nyeste patch nå, så kanskje det blir bedre av det.

Bor i et forbanna studenthybel-kompleks, så er vel mulig at de laster ned så mye tull at linjen slites ut av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...