Alotoft Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Hei, Jeg har ett problem med Battlefield: 2, kommer frem "There is a problem with your connection" eller noe sånt hele tiden og pingen flyr til opp så faller den ned til 10+- igjen. Pcen min er en Amd 64 6400+, Gainward GeForce 8800GTS 640mb, 4gb Corsair Ram, 500GB (spiller crysis på ultra high uten lagg) Internett linja er 10mbits opp/ned Frustrerende Takker for all hjelp! mvh Andreas
stian_molvik Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Pcen min er en Amd 64 6400+, Gainward GeForce 8800GTS 640mb, 4gb Corsair Ram, 500GB (spiller crysis på ultra high uten lagg)Internett linja er 10mbits opp/ned Ok, beklager offtopic, men du spiller crysis på 'ULTRA HIGH' ? Jeg klarer ikke dette med mitt oppsett. Hvilken oppløsning du bruker i så fall?
Alotoft Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Skrevet 8. januar 2008 Pcen min er en Amd 64 6400+, Gainward GeForce 8800GTS 640mb, 4gb Corsair Ram, 500GB (spiller crysis på ultra high uten lagg)Internett linja er 10mbits opp/ned Ok, beklager offtopic, men du spiller crysis på 'ULTRA HIGH' ? Jeg klarer ikke dette med mitt oppsett. Hvilken oppløsning du bruker i så fall? 1248*1024
Teds Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Trådløst? I så fall kan dette være god nok grunn...
Alotoft Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Skrevet 8. januar 2008 Trådløst? I så fall kan dette være god nok grunn... Ja er trådløst men hvorfor?
Teds Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Trådløse tilkoblinger er rett og slett ikke gode nok. Selv sitter jeg i en kjeller med en router like over hodet på meg. Opplevde slike "tiks" som du sliter med, grunnet små avbrytelser i internettforbindelsen. De er så små så du merker ingenting ved bruk av weblesere, men ved så kraftige spill som BF2, som krever konstant tilkobling, faller man ut i et lite sekund og får "There's a problem with your connection". Prøvde med fire forskjellige routere og nettverkskort, med RangeBooster og det hele, men selv om signalet var utmerket fortsatte disse "tiksene". Problemet ble løst ved opplegg av kabel ned i kjellerstua. Lykke til!
Dux ducis Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Jeg sliter også med lag i BF 2 online. Pingen ligger på 200 - 260 for det meste. Laster ned nyeste patch nå, så kanskje det blir bedre av det. Bor i et forbanna studenthybel-kompleks, så er vel mulig at de laster ned så mye tull at linjen slites ut av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå