simen_gunnar Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Hei! Jeg lurer på hvilke av følgene yrker som er lærefag (som har opplæring i bedrift)! Vanskelig å finne noe om dette på nettet:p Bedriftsøkonom Meteorolog Optiker Telekom. Montør Arkeolog Anleggsmaskinfører Sosionom Blomsterdekoratør Mediegrafiker Ambulansearbeider Marinbiolog Arkitekt Konditor Resepsjonist Journalist Driftoperatør i idrettsanlegg Jordmor Motormekaniker Takker for evt. svar/info om hvor jeg kan finne ut dette!
snarius Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Eg veit iallfall at desse yrkene har opplæring i bedrift: Telekommunikasjonsmontør Anleggsmaskinførar Blomsterdekoratør Ambulansearbeidar Mediegrafikar Motormekanikar Konditor Kan hende det er fleire av yrkene på lista di som har opplæring i bedrift; det finn du sikkert ut på vilbli.no Yrker som bedriftsøkonom, marinbiolog og arkitekt trur eg krev 3-5-års utdanning på høgskule/universitetsnivå.
simen_gunnar Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Skrevet 8. januar 2008 Eg veit iallfall at desse yrkene har opplæring i bedrift:Telekommunikasjonsmontør Anleggsmaskinførar Blomsterdekoratør Ambulansearbeidar Mediegrafikar Motormekanikar Konditor Kan hende det er fleire av yrkene på lista di som har opplæring i bedrift; det finn du sikkert ut på vilbli.no Yrker som bedriftsøkonom, marinbiolog og arkitekt trur eg krev 3-5-års utdanning på høgskule/universitetsnivå. Mange takk
simen_gunnar Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Skrevet 8. januar 2008 Noen som vet hvor jeg kan finne fasit til skoleheftet kallt "utdanningsvalg 2007/2008"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå