Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du allerede har kjøpt D300, så har du blitt overbevist, og om du trenger å bli overbevist før du kjøper det, gjør følgende...

Sett deg i et rom, alene, å si følgende, med lav stemme, som om du hvisker til veggene. At lyset er av skader ikke:

Nikon... D300... Nikon D300... Det er flott

Har du ikke *rg*sm* innen 10 sek er alt håp ute, du vil brenne i helvette, og et Hasselblad med flombelysning er det eneste som duger...

Før du tar livet ditt, prøv det samme, bare med D3 ;)

7-8k...

På Finn kan det være greit å prøve seg så høyt; men fetter'n blir nok ikke leis seg for å få få det for rundt 6 - 6,5 lapper.

Tom

Han begynner ikke å grine om han får det gratis heller (Gledestårer teller ikke) men poenget er at?

Skrevet
Jeg har både .net og .com - what do I win?

Sikkert det samme som meg da jeg skal ha .net på alle .com'ene...

Større regning; det er det eneste dere vinner ...

Tom

Skrevet
Har du ikke *rg*sm* innen 10 sek er alt håp ute, du vil brenne i helvette, og et Hasselblad med flombelysning er det eneste som duger...

Eller så ser du lyset og kjøper Canon. Noe du skulle ha gjort med en gang :p

Tom

Skrevet
Jeg har både .net og .com - what do I win?

Sikkert det samme som meg da jeg skal ha .net på alle .com'ene...

Større regning; det er det eneste dere vinner ...

Tom

som vi gir fra oss når folk vil kjøpe mener du? Ja, kan vel stemme..

Skrevet (endret)

Vent, nå tok jeg den. Jeg er mer vant til at stjernen symboliserer noe man gjør enn bokstav.

Jeg ser forresten ikke poenget med sensuren.

Endret av Pusur1993
Skrevet

Tenker du å drive business av domemehandel, burde du vel strengt talt ha noe mer kommersielt og av allmenn interesse enn www.mariusolsen.com. Svært få firmaer som vil være villig til å betale store summer for det domenet i framtiden...

Skrevet
Lol? :p

EDIT: Ikke like greit å være 93-modell. :p

Haha, en 93" burde da vite såppas, hvordan ellers får ungdommen tiden til å gå før mor kommer hjem når du er ferdig med dagens lekser i en alder av 10?

Eller så ser du lyset og kjøper Canon. Noe du skulle ha gjort med en gang :p

Tom

Mtp at han selger vil jeg si lyset er slukket, men ser ut til at han har funnet en fyrstikk nå ;)

Tenker du å drive business av domemehandel, burde du vel strengt talt ha noe mer kommersielt og av allmenn interesse enn www.mariusolsen.com. Svært få firmaer som vil være villig til å betale store summer for det domenet i framtiden...

neinei, kjøpe bilder fordi de random falt inn på siden når de søkte ;)

Skrevet
Lol? :p

EDIT: Ikke like greit å være 93-modell. :p

Haha, en 93" burde da vite såppas, hvordan ellers får ungdommen tiden til å gå før mor kommer hjem når du er ferdig med dagens lekser i en alder av 10?

10 år? Var da litt vel tidlig? Selv for en pervers trønder. :p

Skrevet
Om du allerede har kjøpt D300, så har du blitt overbevist, og om du trenger å bli overbevist før du kjøper det, gjør følgende...

Sett deg i et rom, alene, å si følgende, med lav stemme, som om du hvisker til veggene. At lyset er av skader ikke:

Nikon... D300... Nikon D300... Det er flott

Før du tar livet ditt, prøv det samme, bare med D3 ;)

Haha.

Jeg begynner sakte, men sikkert, å bli mer og mer overbevist om at Nikon D300 er bra saker. Og blir mer og mer nervøs for at jeg veldig fort ender opp med å kjøpe det om en måned eller to. :ph34r:

Men du er fornøyd med ditt, Olsen?

Skrevet

Nei, det er han ikke :p

HOLD SKJEFT!

Haha.

Jeg begynner sakte, men sikkert, å bli mer og mer overbevist om at Nikon D300 er bra saker. Og blir mer og mer nervøs for at jeg veldig fort ender opp med å kjøpe det om en måned eller to. :ph34r:

Jada, vil du kjøpe?

Skrevet (endret)

Neinei, ikke i det hele tatt.

Men du Djupviken, ser at du har solgt noen bilder til TA, har du de bildene fortsatt? :)

Ditt, Mr. Olsen?

Endret av OlavF
Skrevet (endret)
Neinei, ikke i det hele tatt.

Men du Djupviken, ser at du har solgt noen bilder til TA, har du de bildene fortsatt? :)

Har faktisk avisen fortsatt, tok vare på den...

Det bildet her ;)

b_377233.jpg

Endret av Djupviken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...