Gå til innhold

Battlefield bare lukkes uten feilmelding

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har fått et problem på den stasjonære PC`n min etter at jeg formaterte. Har også formatert to ganger i forsøk på å fikse dette. Samt installert BF flere ganger på nytt.

Det som skjer er at når jeg trykker på audio i options eller trykker for å komme inn på en server(trykker på serveren) så bare lukkes spillet momentant og kommer ikke med noen feilmelding. Under installasjonen feilet VoIP-delen pga "Buffer overrun". Kan dette være skyld i at det crasher? Hva kan jeg eventuelt gjøre for å fikse dette?

Takker for alle svar! :)

-Snuggis

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei,

Har fått et problem på den stasjonære PC`n min etter at jeg formaterte. Har også formatert to ganger i forsøk på å fikse dette. Samt installert BF flere ganger på nytt.

Det som skjer er at når jeg trykker på audio i options eller trykker for å komme inn på en server(trykker på serveren) så bare lukkes spillet momentant og kommer ikke med noen feilmelding. Under installasjonen feilet VoIP-delen pga "Buffer overrun". Kan dette være skyld i at det crasher? Hva kan jeg eventuelt gjøre for å fikse dette?

Takker for alle svar! :)

-Snuggis

Prøv å slå av brannmuren

Skrevet (endret)
Prøv å slå av brannmuren

Har prøvd det, men skjønner ikke hva det skulle hjelpe for :S Det kan da umulig hjelpe på at BF lukker seg når jeg trykker på audio-instillingene? Det gjorde ihvertfall ingen forskjell.

Fant forresten ut at det kun klikker når den prøver å logge på serveren. Ikke når jeg trykker på en server. Prøvd å logge inn på en server som ble full, og da kom den tilbake med melding om at serveren var full. Prøvde så på som ikke var full, og så snart den skulle til å skifte til "laste-vinduet" så gikk den bare rett ut til windows. Den klikker fortsatt når jeg trykker på audio.

Endret av Snuggis
Skrevet

typisk CTD ( crash to desktop ) hender med meg et par ganger innimellom, men det pleier å være et problem som "går over av seg selv". For meg i alle fall :)

-MK-

Skrevet
typisk CTD ( crash to desktop ) hender med meg et par ganger innimellom, men det pleier å være et problem som "går over av seg selv". For meg i alle fall :)

-MK-

Nei, er nok ikke typisk. Har hatt det andre problemet som du har før ;) Fant forresten ut at når jeg avinstallerte driveren til X-Fi kortet mitt, så sluttet det å klikke når jeg går inn på Audio, men det klikker fortsatt når jeg prøver å logge inn på noen server.

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...