Gå til innhold

Application Layer Gateway Service. Problemer med Limewire, Bitcomet og Utorrent


mmm320

Anbefalte innlegg

Helst prutselig begynte disse programmene å få problemer med å koble seg til nettverket. Har ikke gjort noen portendringer eller noe. Har fulgt Limewire's guider til slike problemer, men til ingen nytte.

 

edit: fikk opp feilmelding mens jeg prøvde å koble til for 1000ende gang. 85w4k10.png

Endret av jorgen_re
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du har kanskje deaktivert denne tjenesten? Du kan prøve å aktivere denne igjen, evt sjekke om du har tjenesten riktig innstilt.

 

Hvordan du sjekker dette varierer fra OS til OS, selv bruker jeg Windows Vista på maskinen jeg sitter på nå.

 

I Vista går du inn på datamaskinbehandling ( høyreklikk på min datamaskin og trykk behandle, evt manage hvis du har engelsk versjon.) Til venstre i datamaskinbehandlingsvinduet er det en kolonne hvor det står "tjenester og programmer", trykker du på den kommer det opp en liste, og da er det bare å lete opp Application Layer Gateway Service.

 

Er ikke 100% sikker på om dette hjelper, men det er vel verdt et forsøk:P

 

-MK-

Lenke til kommentar

Hvis du får opp feilmeldingen igjen, trykker du der det står "klikk her for mer informasjon". Det står med blå skrift rett over knappen "ikke send". Når du får opp informasjonen kan du poste et screenshot, så man får vite litt mer om hva problemet egentlig er.....

 

-MK-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...