Kentinho Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Jeg er på en gård oppe på en høyde. Nå skal jeg ned igjen og har en tidslimit på 4 minutter. Hvordan greier jeg det? Går jeg for fort frem dør jeg og går det for sakte rekker jeg det ikke. Jeg har jo den air strike-hjelpen. Skal den brukes flittig?
vStyle Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Skal være cake på alt annet enn veteran, men hvis du sliter med det kan du søke etter videoer på YouTube. Det var slik jeg klarte det. Det er vanskelig å beskrive, så du får nøye deg med å se en video av en som fullfører det.
Morten_H Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 det er bare til å velge air strike så mye så muligt på plasser du vett at det er folk. og så springer du mot landingsonen og dreper noen av fiendane som kommer. du bør springe langs kanten eventuelt også springe igjenom noen byggninger for ein pust i bakken og heala deg vis du har blitt beskutt. du må kansje prøve noen ganger, men når du er nede og helikopteret ikkje har komt enda så bør du søke tilflukt i bensinstasjonenat med. håpe det hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå