Gå til innhold

Digital tv-tuner med opptaker?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Nå har den kommet, litt tidligere enn ventet. Prisen ligger på ca. 3000kr, og den gjør det ganske bra i tester.

 

Men har et par spm:

1. Er det noen som har testet denne?

2. Noen som veit prisen for "Ekstra rom" pakken med denne tuneren istedenfor den gamle?

3. Tror dere CD kommer med en ny tuner snart, med innebygd brenner?

4. Kommer denne til å syke i pris?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

.....jeg har kabeltv gjennom cAnal digital, og ønsker meg en PVR. Bør jeg vente til HD greia kommer? Hva er best? Jeg er jente så don't hate on me for asking. Jeg skjønner lite av det som står her, dog har jeg forstått såpass at det bare finnes HD PVR fra CD til parabol per i dag?

 

Jeg trykka meg rundt på canal digital's hjemmesider i går, men jeg skjønner ikke hvordan man bestiller seg en sånn boks jeg. Har en sånn kjedelig digital tuner per i dag, vil jo ikke bestille ny programpakke?

Lenke til kommentar

Om du har en Flat-TV, så kan det være greit å skaffe HD-PVR'en ja, istedenfor vanlig PVR. MEN, du sier jo at du ikke vil ha nye kanalpakker - skal du ha HD-kanalene, så må du bestille de separat, og betale månedsavgift.

 

Er du ikke interessert i dette, så trenger du ikke HD-PVR'en, da skaffer du deg bare den vanlige.

 

Om du har en kjedelig tuner pr i dag, så gjør du følgende når du skal ha ny boks (evt når HD-PVR er tilgjengelig)

- Ring 06090

- Si: Jeg vil ha HD-PVR'en, evt standard PVR.

- Bestill, uten å skaffe deg ekstra kanalpakker.

 

Så får du den levert på posten etter noen dager :).

Lenke til kommentar
Om du har en Flat-TV, så kan det være greit å skaffe HD-PVR'en ja, istedenfor vanlig PVR. MEN, du sier jo at du ikke vil ha nye kanalpakker - skal du ha HD-kanalene, så må du bestille de separat, og betale månedsavgift.

 

Er du ikke interessert i dette, så trenger du ikke HD-PVR'en, da skaffer du deg bare den vanlige.

 

Om du har en kjedelig tuner pr i dag, så gjør du følgende når du skal ha ny boks (evt når HD-PVR er tilgjengelig)

- Ring 06090

- Si: Jeg vil ha HD-PVR'en, evt standard PVR.

- Bestill, uten å skaffe deg ekstra kanalpakker.

 

Så får du den levert på posten etter noen dager :).

 

TAKKER og bukker. Regner med jeg må betale halvannen tusen for det ca, sto noe sånnt hvis man bestilte seg nytt kabeltv og bestemte boks selv...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvordan ser den orignale PVRen ut? Den uten HD? Fant den ikke på hjemmesiden skjønner du...

https://www.canaldigital.no/templates/gener...e____19245.aspx

 

Nei, den var ikke lett å finne :). Enig i at siden til canal digital kunne vært bedre.

 

Ehh. Den boksen som linkes til der er en vanlig digital tuner med harddisk det? Man må ikke ha HD kanaler for å se på den? Ble litt forviret av noe her. Er det noen som har sett rikstv pakken med denne tuneren da?

Endret av Krisstuz
Lenke til kommentar

Vestlia ba om link til den ORIGINALE pvr'en uten HD ja, så det er den vanlige digitale tuneren med hdd, uten HD-mulighet.

 

Rikspakken har ingenting med canal digital å gjøre, ingenting med kabel-tv å gjøre i det hele tatt.

 

RiksTV er for deg som har veggantenne eller bordantenne og vil se på tv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...