Gå til innhold

Prisras på Dells bærbare??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarte å skaffe meg en pdf av Januartilbudet 2.januar ellerno, var mange tilbud der som ikke dukket opp før den siste uka på webben. Klarer du å søke deg frem til februarversjonen, og bruker den value-koden som står under hvert tilbud, tror jeg ikke du får deg noen overaskelser ut denne måneden hvertfall.

 

Dette er bare mine spekuleringer altså, men den stemte bra i januar.

Lenke til kommentar

Man regner med at Dell kommer med nye maskiner i februar/mars. Inspiron 8200 blir trolig faset ut raskt, og ertattet med en maskin med 17" WideScreen skjerm med 1900x1200 oppløsning, USB2, og forhåpentlig ny og spennende design.

 

Prisraset tror jeg vi har sett allerede. Men man vet jo aldri. Har Dell fremdeles store lagre av "gamle" maskiner og deler, så kan man vel håpe på at man vil kvitte seg med disse ganske raskt. Men husk at Dells forretningsidé nettopp er å ikke ha lager, men bygge maskiner på bestilling.

Lenke til kommentar

Hmm.. er ikke sikker, men tror det ikke er så lurt å vente veldig mye lenger.. prisene er meget lave nå... f.eks. i8200 koster bortimot 10000mindre enn den gjorde for noen måneder siden(!!!)

 

Vil tro at Dell fjerner de nåværende modellene når nye kommer...

 

Men hvis du ser på dell.com kan du se at utfasede maskiner selges på "billigsalg", om dette tilbudet kommer til å finnes i norge vet jeg ikke....

Lenke til kommentar

jepp, herr linjegods kom på døren istad, første inntrykket er meget bra. Fikk koblet meg opp med trådløse kortet ganske raskt samt test tittet en dvd film. Meget bra bilde synes jeg, ypperlig for å se på film under reiser. Eneste jeg har problemer med er når jeg koblet til en usb mus, virket ikke og ble ikke registert av maskinen i det hele tatt. Forsøkte en annen usb sak og den ble registert med en gang så det er ikke noe port problem. Noen som vet hva grunnen kan være? ( den virker på en annen maskin)

Lenke til kommentar
jepp, herr linjegods kom på døren istad, første inntrykket er meget bra. Fikk koblet meg opp med trådløse kortet ganske raskt samt test tittet en dvd film. Meget bra bilde synes jeg, ypperlig for å se på film under reiser. Eneste jeg har problemer med er når jeg koblet til en usb mus, virket ikke og ble ikke registert av maskinen i det hele tatt. Forsøkte en annen usb sak og den ble registert med en gang så det er ikke noe port problem. Noen som vet hva grunnen kan være? ( den virker på en annen maskin)

 

Drivere til musa?

Lenke til kommentar

.. Dell, og andre kommer nok med noen nye bærbare systemer snart.

 

Kan tenke meg et par varianter bassert på Desktop Processorer, men selvsagt også noen med Intel® Pentium4® M Processor sammen med nye Intel® 855 chipset. Frekvensen på nye P4M er nok noe lavere en dagens P4, men det blir til gjengjeld mer L2 Cache.. og lavere strømforbruk... og mindre varme!

 

USB 2.0 er en selvfølge, og sikkert Firewire på de heftigste modellene.

 

ATI Radeon 9000 får man se mer av, men kanskje også en 9700 variant til bærbare.

 

Prisen... det blir nok ikke billig med nye INTEL pakken. I8200 får nok noen priser når den går paralelt med nye modeller.. ;)

 

ce moi!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...