Tethrix Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Vet ikke om denne burde vært i en annen tråd men jeg prøver meg. Har en ganske decent pc. Kjøpte meg spillet i går fordi pcn min møtte alle requirements. Satt i går og skulle spille det på lan, men selv på alt lavest "no" "no" "no" "low" "low" osv så hakket det ekstremt mye. Selv de som hadde dårligere pc enn meg kunne kjøre det på sånn passe uten at det lagget. Og jeg skjønner faen ikke hva som er problemet. Speccs: Windows XP Proffesional Bios: Phoenix - AwardBios v6.00PG Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4600+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.4GHz Minne: 2046MB RAM DirectX: 9.0c Grafikkort: NVIDI GeForce 7950 GT
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Har du lastet ned de nyeste driverne til PC din?
Tethrix Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Skrevet 5. januar 2008 Hvertfall til GPU'n ja. Om du ikke har en eller annen superdriver fra noe annet sted enn hjemmesia? = / Er vel det eneste man kan finne driver til der afaik?
Rallahr Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Velg CoD 4 fra listen, og se hvilke resultater du får.
Rallahr Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Unknown / Undefined på alt O_o Hmm, gå inn på enhetsbehandling (kontrollpanel -> maskinvare og lyd - > enhetsbehandling) Sjekk at det ikke er noen utropstegn der.
Locrin Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Noe er helt klart feil... Jeg har AMD Athlon™ 64 X2 Dual Core Processor 5600+, men bare etg 7800gtx 2mb minne kjører det helt fint. Sorry for dårlig skriving... orker ikke i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå