Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Dataen slår seg selv AV!


Anbefalte innlegg

Ja, topicen sier vel det meste. Dataen min slår seg automatisk av hver 30min til 1 time.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg har prøvd å ta ut batterien mens PCen var av i over 3 timer men det hjalp ikke, og jeg har formatert dataen så det hjalp heller ikke..

 

Er det noen der ute som kan gi meg noen tips??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke lett å si hva dette kan være uten litt mer detaljert info... skjer dette når du gjør noe spesielt på datamaskinen, eller skjer det kanskje hvis du flytter på deg ?

Er det en sammenheng mellom noe?

 

 

LangZ

 

Vel, det skjer når jeg spiller spill aka. WoW. Jeg har fått det ganske FÅ ganger når jeg har bare surfa på windows og ikke spilt noe, men stort sett så er det når jeg spiller WoW.

Lenke til kommentar

En ting til, jeg kjører sp1 når jeg skal spille spill og se på filmer. Straks jeg laster inn SP2 så begynner det å dukke opp ganske mange problemer, bildet på WoW blir helt fuzzy og det blir helt fucked up... så jeg skjønner ikke hva det er? Kan det være hovedkortet? Eller har det noe med BIOSen å gjøre?

 

Skjermkortet kan det ikke være, siden det er ganske nytt iforhold til andre data-delene.

Lenke til kommentar

hei :)

om du ser direkte grafikkfeil bruker det å knytte seg til skjermkortet. det at den slår seg av kan være overoppheting,minne og løs strømkabel.

 

begyn med å renske pcn for støv og oppdater driverne til skjermkortet. ta også en test på minne

har du gjort noe med cpuen ?

Lenke til kommentar

Hvilket hovedkort har du?

Hadde et lignende problem med en ny PC levert fra komplett. Det var da prod.feil på hovedkortet som forårsaket dette med samtlige maskiner som brukte akkurat dette hovedkortet (MSI). Hjalp heller ikke med en BIOS-oppdatering akkurat da ...

 

Så hvis du finner ut hvilket brikkesett du har på hovedkortet å søker etter lignende saker på internett, kan det være at akkurat ditt hovedkort har denne feilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...