head_hunter Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 (endret) hei Jeg har nettopp formatert C: disken og det funket før det men gjør ikke det no lengre hva kan jeg gjøre ? Jeg legger til et bilde så snart jeg kan battle_feld_2_not_validated_bilde.bmp Endret 4. januar 2008 av head_hunter
DeadManWalking Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Du skal ikke lage deg enda en konto, du bare logger på med kontoen din som vanlig. Cdkeyen du trykker inn før installasjonen SKAL være gyldig, ingen validering mot server uansett.
head_hunter Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Skrevet 4. januar 2008 (endret) Du skal ikke lage deg enda en konto, du bare logger på med kontoen din som vanlig. Cdkeyen du trykker inn før installasjonen SKAL være gyldig, ingen validering mot server uansett. Har ikke laget meg en ny en bruker den gamle Edit: har ikke reinstalert spillet heller det lå på D disken ikke C Endret 4. januar 2008 av head_hunter
DeadManWalking Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Hvis du har reinstallert windows sier det seg selv at da mangler det ting i registeret, du må installere det på nytt. Logisk nok.
Daron Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 mener det er det samme problemet jeg hadde en tid tilbake.. spillet kan visstnokk kødde til cd keyen din når du f.eks oppgraderer/patcher spillet.. eneste måten å fikse dette på er å ta en full avinnstalering og så innstalere hele greia på nytt..
head_hunter Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Skrevet 4. januar 2008 mener det er det samme problemet jeg hadde en tid tilbake.. spillet kan visstnokk kødde til cd keyen din når du f.eks oppgraderer/patcher spillet.. eneste måten å fikse dette på er å ta en full avinnstalering og så innstalere hele greia på nytt.. regnet med det men ville vere sikker før jeg gadd det.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå