Gå til innhold

Dårlig FPS (?) i COD4


Anbefalte innlegg

Har nylig bygget dette ny maskin:

Q6600

8800 GT SLI @640

2 GB ram

 

Kjører i 1920x1200 med alt på fullt og får kun rundt 60-70FPS. Noen ganger helt nede i rundt 30. Er ikke dette for lavt? Er interessert i å høre hva andre får med tilsvarende eller lignende oppsett. Vil gjerne høre fra dere som ikke kjører SLI også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nylig bygget dette ny maskin:

Q6600

8800 GT SLI @640

2 GB ram

 

Kjører i 1920x1200 med alt på fullt og får kun rundt 60-70FPS. Noen ganger helt nede i rundt 30. Er ikke dette for lavt? Er interessert i å høre hva andre får med tilsvarende eller lignende oppsett. Vil gjerne høre fra dere som ikke kjører SLI også.

 

med min hardware (i signaturen) ligger jeg på 50-80 fps hele tiden bortsett fra med mye røyk hvor jeg faller ned til 30-40.

Lenke til kommentar
Har nylig bygget dette ny maskin:

Q6600

8800 GT SLI @640

2 GB ram

 

Kjører i 1920x1200 med alt på fullt og får kun rundt 60-70FPS. Noen ganger helt nede i rundt 30. Er ikke dette for lavt? Er interessert i å høre hva andre får med tilsvarende eller lignende oppsett. Vil gjerne høre fra dere som ikke kjører SLI også.

 

Da kjører du det flytende og det er dritbra performance av 8800GT. Oppløsninger over 1280x1024 så bør du egentlig ha GTX/Ultra ihvertfall av nyere spill men utrolig bra av 8800GT dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...