Breath Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Heisann;) Vet ikke helt om jeg kan spørre om dette her. Men jeg sliter med lagging i WoW. Det er sånn små lagging hele tiden, og når jeg har 40fps og høyere så lagger det, og det skal det ikke tror jeg. Gjør ikke det på kompisene mine sine pc`r i allefall. Og jeg har denna Pc`n her, 1 måned gammel eller no. AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4800+ ATI Radeon X1950 GT 256 DDR 3 ram Så har jeg 2048 Ram, PC 5400 Og et MSI K9N Neo V3 hovedkort Jeg håper noen kan hjelpe meg. Setter pris på alle forslag.
Triggers Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Virker som du har en brannmur elns som blokker. Prøv å skru av brannmuren din/åpne porter i ruteren.
Vipera Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Kan brunnmur feil gjøre at ting lagger? Ville trodd at hvis noen porter var stengt ville man ikke kunne connecte... Bruker du trådløs internett? Et kjent faktum at spilling skal gjøres over kabel
Bjonski Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Kan brunnmur feil gjøre at ting lagger? Ville trodd at hvis noen porter var stengt ville man ikke kunne connecte... Bruker du trådløs internett? Et kjent faktum at spilling skal gjøres over kabel Jeg har spilt med trådløs router i... 2-3år nå, har ingen problemer med det. Men så står pcen min en meter unna routeren
Vipera Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Jeg har spilt med trådløs router i... 2-3år nå, har ingen problemer med det.Men så står pcen min en meter unna routeren Prøv å sett om det lagger over kabel da?
Xolan Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Tror jeg ville sjekket bakgrunns-software. Eventuelt gi oss en HijackThis-logg så jeg kan se om det ligger no lumske programmer å forstyrrer. En ting er sikkert - hardware'en er det ikke no' å si på. http://www.spywareinfo.com/~merijn/programs.php - HijackThis
Bear^ Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Om du har en router kan det være verd et forsøk å åpne portene til WoW. www.portforward.com forteller deg hvilken porte WoW bruker og som må være åpen.
binko Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Kjører du i vindu? Jeg slet med porter og routere og ledninger og tilkoblinger lenge, så kjørte jeg det i full skjerm og *fjonk*. Perfekte spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå