Andre88no Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Jeg var en av de 100 heldige fra gamer.no som fikk en plass i AOC betaen. Skulle få beskjed av funcom om når jeg kunne slippe til men har enda ikke fått noe fra de. Noen andre her som også var 1 av de 100 som har sluppet inn i betaen? Har denne betaen som vi får være med på i det heletatt begynt? Jeg har vært i militæret i noen måneder så er ikke helt oppdatert på hvordan det går med AOC
Azagrath Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Beaten er i gang ja. Såvidt jeg har fått med meg slipper de inn folk i puljer nå og da. Er vel ingen som helt vet når man evt. kan få blitt med... du får ringe og mase litt på Funcom
Andre88no Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Skrevet 3. januar 2008 Beaten er i gang ja. Såvidt jeg har fått med meg slipper de inn folk i puljer nå og da. Er vel ingen som helt vet når man evt. kan få blitt med... du får ringe og mase litt på Funcom hehe ja får vell kanskje sende en mail eller ringe. Burde vell snart slippe inn, er jo ikke så lenge til spillet slippes
Spillorakelet Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Beta`en er nok delt opp i flere deler. Fikk selv beskjed om at beta`en jeg skal med i er utsatt et par uker... Dette er nok samme delen vinnerene herfra skal delta i.
Crowly Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 (endret) Fra Athelan, the oracle of Oslo @forums.ageofconan.com When will AOC contest winners (like mmorpg.com winners) get their beta invites?Sometime in the future I imagine. Winning a contest gets you a spot in line, you still have to get to the front to get "in", and how fast the line moves will depend on beta progress Endret 4. januar 2008 av Crowly
Andre88no Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Skrevet 4. januar 2008 Fra Athelan, the oracle of Oslo @forums.ageofconan.com When will AOC contest winners (like mmorpg.com winners) get their beta invites?Sometime in the future I imagine. Winning a contest gets you a spot in line, you still have to get to the front to get "in", and how fast the line moves will depend on beta progress hmm...ser ut som jeg må vente en stund har så lyst å teste conan...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå