Gå til innhold

[LOTRO]Får ikke spillet til å virke*løst*

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Da har jeg kjøpt meg LOTRO men når jeg logger på en server(det er kun snowbuorne og lulerin jeg i hele tatt kommer innpå)

Så hvis jeg da feks. logger inn på snowbuorne så klarer jeg å lage min egen character. Så trykker jeg på Play-knappen. JEg kommer til en loading screen det ikke skjer noe som helst på. Etter en stund kommer det opp en beskjed som sier "The connection to the server has been lost". Deretter må jeg trykke på quit siden det ikke er noen andre alternativer. JEg har skurdd av firewallen min på pcen. Kan det være noe med firwallen på ruteren?

ellers, noen forslag til hva som er feil??

Endret av sixx
Videoannonse
Annonse
Skrevet

så, finnes det noen god løsning på problemet?

Det er ganske bittert å betale penger for et spill som ikke funker. Jeg kom meg faktisk inn på spillet én gang, men etter da var det slutt. JEg har prøvd i hele kveld. jeg har googlet litt osv men klarte ikke finne noen gode forslag...

Skrevet
så, finnes det noen god løsning på problemet?

Det er ganske bittert å betale penger for et spill som ikke funker. Jeg kom meg faktisk inn på spillet én gang, men etter da var det slutt. JEg har prøvd i hele kveld. jeg har googlet litt osv men klarte ikke finne noen gode forslag...

Har du prøvd å åpne portene? Hvis du forteller meg hvilken router du har så kan jeg gi deg link til en guide.

Skrevet
Det er ganske bittert å betale penger for et spill som ikke funker.

Skjønner det, men spillet funker fint det. Det er heller noe med PC`en din som gjør at spillet ikke fungerer.

Visst du er 100% sikker på at du har skrudd av alle brannmurer og andre lignende program, kan du prøve å åpne portene på routeren.

Skrevet

takk for tips folkens...det var visst ruteren problemet lå ja. Så det var bare å å pne portene der så no funker det som fjell :D

btw, spiller på snowbourne ja...heter Shreddor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...