sir-alex Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Men hvor? Har dere peiling på hvor de har startet med salg enda i Oslo? Steen og Strøm foreksempel, noen som vet om de skal ha salg? Her kan dere skrive opp butikker som har salg med mye prosent avslag:)
Homme Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 (endret) S&S begynner 4.jan med førsalg i kveld. Kiman begynner 4.jan. Come as you are har salg nå tror jeg. Tipper Kamikaze begynner andre uken i jan. Endel butikker har allerede begynt, men de fleste beynner i midten av januar, Jans Klær (Porsgrunn) begynner tidlig i år, 15.jan med førsalg kvelden 14. Endret 4. januar 2008 av kolleckio
Zethyr Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Endel butikker har allerede begynt, men de fleste beynner i midten av januar,Jeg har allerede fått meg noen alrighte rabatter
Homme Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Ja, som sagt, er mange butikker som startet allerede i romjulen.
Roberto Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Kiman begynner 10.jan tror jeg. Kiman hadde førsalg i går - men startet i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå