AvidGamer Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Eh, du bare skyter med den....fatter ikke problemet her.
AnaXyd Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Han er sikkert ute etter å kunne bruke TAC gun overalt.. Eller? Du får ihvertfall bare brukt den på sisteboss "originalt".
Hotel Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Skrevet 3. januar 2008 hvordan locker man med den? det er det jeg lurer på!! jeg klarer ikke å få locked på siste bossen hvordan gjør man det og hvordan skal man ta sistebossen?
AnaXyd Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Seriøst? Du må la de allierte ta ned skjoldene på de digre armene. Så kan du bare peke på armen, også locker den.
LostOblivion Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 (endret) Kan hende du har bugen du og. AnaXyd, slutt å ta ting for gitt, ingen liker arrogante folk. Endret 4. januar 2008 av LostOblivion
AnaXyd Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Jeg bare lurte på om han køddet.. Du har dessverre oppfattet utsagnet mitt feil
Erik Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Men det ingen tvil om at TACen er den "deiligste" gunneren
Vallhall Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Jeg har også denne buggen, TACen vil ikke "locke" på noe som helst, og dermed kommer jeg ikke videre i spillet. Er det noen som kan hjelpe? Takk på forhånd
Pastafarian Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Tror det løste seg ved å spille gjennom hele "bossen" uten å mellomlagre. Finnes andre tråder om dette bruk søkefunksjonen
Lampen Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 dere skyter på feil boss. den som går rundt oppe på skipet er ikke siste,
NinjaTom Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Så vidt jeg husker, så må du skyte bort litt av beskyttelsen på magen til den siste gigantiske bossen får å kunne få lock on. Ellers er det ikke noe triks, hold sikte over målet, hvis det er mulig vil du se et meter som viser det hvor lang tid det tar før du er locka på. I multiplayer kan du bruke den overalt, men du kan få lock on på basen til motstander laget i Power Struggle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå