Gå til innhold

spille av dvd-backup på ps3


ballik

Anbefalte innlegg

når jeg prøver å spille av dvder som jeg har på fil, og ikke på dvd, får jeg ikke opp menyer og lignende. Jeg får bare til å spille hver enkelt kapittel. Finnes det en løsning på dette, eller er jeg nødt til å kjøpe duallayer-dvder for så å spille dem på ps3? Utrolig irriterende

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva mener du med DVD-er på fil ?? Er dette ISO-image av DVD-diskene eller ut-trekk av VIDEO_TS katalogen med IFO, BUP og VOB filer ?

 

Strengt tatt støtter ikke PS3 noen av delene så jeg er ikke overrasket over at du får problemer.

 

 

Mener video_ts kataloger ja. Får spilt av enkelte scener, men ikke på noen måte som jeg vil. Skjønner at jeg kanskje har håpet på for mye. Takk for hånlige svar :)

Lenke til kommentar

Grunnen til at du får spillt av enkelte kapittler er fordi VOB filene (som er selve filmen i MPEG2-format) er delt opp i 1GB store filer. Så teoretisk så budre du få se hele filmen hvis du spiller de av i riktig rekkefølge.

 

Ellers har jeg hørt at DVDShrink er et OK program til å krympe DVD-er til ett-lag.

Lenke til kommentar
Grunnen til at du får spillt av enkelte kapittler er fordi VOB filene (som er selve filmen i MPEG2-format) er delt opp i 1GB store filer. Så teoretisk så budre du få se hele filmen hvis du spiller de av i riktig rekkefølge.

 

Ellers har jeg hørt at DVDShrink er et OK program til å krympe DVD-er til ett-lag.

 

Dvd-shrink er her. Fin guide her fra hjelperdeg.net

 

http://www.hjelperdeg.net/modules/wfsectio...hp?articleid=40

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...