Gå til innhold

Spill på Vista

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til alle dere som kjører windows vista.. Finni ei liste over spill som vil fungere (32/64 bit), og evt. hvordan man kan løse problemet... GamesForVista.net

Så da slipper man å bruke tid på å laste ned store spill for å så finne ut at det ikke virker alikevel... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Crysis spesielt.

Dette er minimum kravet for vista: Intel Core 2 E6600, GeForce 8800 GTS 320MB, 2GB RAM

Da kan du kjøre high quality men hvis du skal kjøre extra high quality må du minst ha dette: Intel Core 2 X6800, GeForce 8800 GTX 768, 2GB RAM

:thumbup:

Skrevet (endret)

Tonnevis med spill som ikke er nevnt der. Det aller meste virker; hadde vært mer effektivt med en liste over spill som ikke virker i Vista. Har ennå ikke møtt på et spill jeg ikke kan spille i Vista (og jeg spiller mye rart).

Endret av Crossfire
Skrevet
Tonnevis med spill som ikke er nevnt der. Det aller meste virker; hadde vært mer effektivt med en liste over spill som ikke virker i Vista. Har ennå ikke møtt på et spill jeg ikke kan spille i Vista (og jeg spiller mye rart).

Helt enig , jeg har hatt Vista 64bit Ultimate siden det kom ut , og har ikke hatt noen problemer . Kan ikke huske et spill som ikke har funket .

Skrevet (endret)

Ganske mangelfull liste. Hvis noe ikke fungerer, er det sannsynligvis ens egen feil.

prøv manhunt på pc det fungerer ikke på vista!! :(

Kanskje Vista har en innebygget drittspill-sperre. I wouldn't know.

Endret av Zealuu
Skrevet
Helt enig , jeg har hatt Vista 64bit Ultimate siden det kom ut , og har ikke hatt noen problemer . Kan ikke huske et spill som ikke har funket .

Har du prøvd Starcraft eller Diablo 2? Sc får eg ikkje starta, D2 virkar, men i multiplayer laggar musa så det ikkje går an å spele. Har hørt at det skal virke beitre i Ultimate, nokre erfaringar?

Skrevet

Rollecoaster tycoon fungerer ikke, og har tidvis problemer med The Witcher (spillet crasher ved loading innimellom). NFS carbon fungerer heller ikke, selv om det ikke er noe stort tap :p

Skrevet
Har du prøvd å kjøre det i kompabilitetsmodus med windows xp SP2?

Har prøvd alt eg kan komme på, for D2 sin del i alle fall. No luck so far..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...