Fony Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Hei, jeg klarte å ta livet av mobilen min på Nyttårsaften. og trenger en ny en. Jeg skal snart inn i militæret så er ute etter en liten, ikke altfor dyr. Gjerne en sånn telefon man kan klappe opp og igjen. vet ikke hva den teknikken heter :S Forslag? Håkon.
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hei, jeg klarte å ta livet av mobilen min på Nyttårsaften. og trenger en ny en. Jeg skal snart inn i militæret så er ute etter en liten, ikke altfor dyr. Gjerne en sånn telefon man kan klappe opp og igjen. vet ikke hva den teknikken heter :S Forslag? Håkon. Tja, Samsung x160 ? 649 kroner, stort display og med klapp funksjon. Du vil vel muligens få deg en svart en, så du ikke blir mobba i hæren. Tror de har svarte og. Edit: Amobil tester Samsung X160 ; glemte forresten og spørre hvilken prisklasse du tenkte på? Den jeg henviste til er en billig men grei nok telefon. Om du betaler mer får du jo litt mer, men spørs jo hva du vil bruke av penger, og hva du trenger. Er jo ikke noe farlig å miste en slik telefon, og hæren erstatter vel opptil 1000 kroner. (mulig det er kun klokke dem erstatter om det skulle bli stjelt eller forsvinne) Endret 2. januar 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2
nikkemob Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Sony Ericsson W580i bilig telefon 2,0 megapixsel flas lights s skyv opover for o få frem tastene hvis du rister på den begyner det ¨å spille en tilfeldigsang en av de beste nusikk mobene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå