Gå til innhold

Problemer Med Call Of Duty 4 [ ONLINE ]

MST

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jepp, ihvertfall på ps3 når jeg tok wep-kode og tok det inn så funka det..

Btw, hva er din PSN-ID? Og hvilke spill har du? Høres ut som en grei person og spille med:)

Oppdatert signatur med id, har bare cod4 og colin .. dirt

Skrevet (endret)
hvordan finner jeg ut ip til ps3 ? trenger det for å åpne porter, og hvilke porter var det jeg måtte åpne`

Ip adressen til ps3 finner du - ps3 : insillinger - system instillinger - system info (eller noe slikt, husker ikke helt), pc : hvis du logger deg på routeren bør det stå der, hvilke ip adresser som er logget på, portene står beskrevet tidligere i denne tråden 3074 og 3075 udp (hvis jeg ikke husker feil). du bør gi ps3 en fast ip, enten med statisk dhcp inne på routeren eller så kan du sette opp fast ip på ps3 tror jeg.

Er det flere en jeg som sliter med online cod4 idag, har jo vert greit nok tidligere i uken?

Endret av Odals-kongen
Skrevet
Funket på ettermiddagen, men har ikke funket i kveld.

Samme gjelder for meg. Spilte i to timer i ettermiddag. Nå finner jeg ingenting :S

Skrevet

Pass på og ikke gå for off-topic her:)

Og...Jeg må finne den bruksanvisningen hvor det fulgte med pw etc-.-

Skrevet (endret)

Fikk det samma problemet jeg også, men dessverre er det ikke jeg som sitter på passordet til routeren her i huset :\

edit: fant ut at jeg hadde nat3, så jeg får vel fiksa problemet iløpet av dagen /

Endret av Mildir
Skrevet (endret)

Restart routeren..

I hvertfall det jeg skal gjøre.

Da blir passordet 1234 i hvertfall på min router.

Endret av MST
Skrevet (endret)

Hvordan finner jeg ut primær og sekundær dns til tele2? skal skrive inn manuelt i ps3

edit, var vist samme som routeren, etter å ha satt inn manuelt og ip til ps satt jeg til 192.168.2.3, så fikk jeg nat 2, skal teste om jeg kommer online nå.

Har bare cod4 og har runda det, dritt om det ikke funker nå

YEEESSS OMG DET FUNKA !!!

Endret av Wickedlike
Skrevet

CoD problemet har ikke noe å gjøre med Routern din eller sånt, JEg kommer inn på tomme rom, med vennene mine, men ingen fra utlandet kan spelle der :S Trur CoD serverene er litt tullete igjen ass!

Skrevet

I går kom jeg inn...

Men etter ca... 5 lvls så kom jeg ikke inn igjen:/... Så trenger venner som inviterer meg til deres games eller så må jeg fikse routeren.

Skrevet

Ja..[ Hvis den noen gang kommer-.- ]

COD4 Online burde være like bra som Halo3 online..

Der tar det bare 1-2minutter nesten hver gang..Men på COD kan man oppleve og vente i over 1 time..

Skrevet
Det er en patch som skal komme, for å gjøre onlinene mere stabil etter det jeg forsto.

Den patchen har eg :D:D du finner games med en gang nå :D

Eg har US versjonen av spillet dvs kjøpt fra VGP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...