Ajaco Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 (endret) Heisann, siden det ikke er noe skikkelig PvP film tråd på forumet, tengte jeg at jeg kunne lage en. Jeg kommer til å lage en liste på forsiden her, hvor jeg opdaterer med nye filmer ettersom folk poster. Jeg vet at det allerede finnes en world of warcraft filmtråd, men der poster folk alle slags filmer, så jeg tengte det kunne være greit og ha en egen tråd der man finner en liste over hvilke PvP filmer folk synes er best. I denne tråden kan man både poste nye og gamle filmer, men de må være gode pvp filmer. Hvis du skal poste i denne tråden må du: 1. Hvis du skal poste en film, holder det ikke med kun navn, du må altså linke til en download side eller live streaming side. 2. Si litt hvorfor du synes filmen du poster er bra 3. Linke til en film, og / eller noe angående PvP filmer nevnt i tråden. Altså, helst ikke noe unødvendig spam. Det er 3 enkle regler som børe være mulig og følge. Ellers gjelder de vanlige forumreglene. Da begynner jeg, med å linke til noen filmer jeg selv synes er utrolig bra. New bOrn - En rogue mutilate pvp film, hvor han bla. viser 1 mot 2 kamper. Imponerende. Bobesponja - Også en rogue film, han er da Combat mace, og "beviser" at det er imba i pvp. Bra med skills han der. Ragok - Nerf mace stun - Siden jeg er rogue, liker jeg da spessielt rogue filmer. Dette er den beste av dem alle synes jeg. Han er som man forsår av navnet, en mace rogue. Rikelig med skills, her viser han også litt triks (selv om han ikke skriver det), som man kan lære av hvis man ikke er en pro pvp rogue. I suck at pvp, I suck at dueling 1, I suck at dueling 2, I suck at dueling 3 - Evertas sine filmer. Disse filmene er en serie mage filmer. Disse filmene er virkelig bra, her viser han ossen en mage skal ta ned de forskjellige classene, og hvorfor han gjør som han gjør. Mesteparten av filmene er tekst vedsiden av duels. Dette skiller filmene ut. Veldig, veldig bra hvis du er mage. Vurtne - Så har vi legendariske Vurtne. Dette er den beste PvP filmen som noen gang er laget av en mage. Her viser han skill i særklasse. Se den og du vil forstå hva jeg mener. SwiftyMange har sikkert hørt om Swifty. Warrioren fra incredible warrior tricks. Her er nummer 2 i serien. Hvor han er level 70. I denne filmen viser han warrior skills av høyeste klasse. Druid Nerf Druids 1, 2, 3, 4 Sonny 2.5k+ Restoration 2v2/3v3 Deep Feral 5 Feral Druid PvP The Fat Cow 1, 2, 3 Hunter Rifle Lovin' 10, 11 Sloth Releasing The Beast Huntering Hunter PvP Alliances Most Wanted ~2100 arena, 2v2 hunter/priest, arena movie Mage I suck at pvp I suck at dueling 1, 2, 3 Vurtne, 2, 3, 4 Agramon 1, 2 Nately Paladin Zalgradis PvP 2, 3 Priest Swarm, 2 Shadow Word: Dance 1, 2, 3, Trailer Rogue New bOrn Bobesponja Ragok - Nerf mace stun Eviscerape II Grim: Path of blood, Total Annihilation Acrono: 6, 7, IX , T.A.R, Shadowstep Tricks Tosan: Gyrofreak, Time To Waste, Mutilicious Nerf Sap 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8 , 9 (Var ikke noe #2) Neilyo 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10 Perkulator 1, 2, 3, 4 World of Roguecraft 1, 2, 3 Shaman Dremlock 2 Unbreakable Unbreakable Creed Warlock Drakedog: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Ashen: 1, 2, 3 Harnessing Shadows 1, 2 Memento Destruction Warrior Swifty Brutal Fury 2 Leylá 2 Pat, GarthD: Death & Rebirth, Unbuffed Warrior, Gladiator PvP, Warrior PvP Maydie Xahlior 1, 2, 3, 4, 5 Getz 1, 2 Laintime Vikturus Team Filmer The Fat Cow and The Pro (Druid, mage) Saru & Tharbad, 2x frost mage Classene vil bli fylt ut ettersom folk poster filmer. PS. Har du en egen film eller en venn sin film, og du vil få feedback - så er ikke dette tråden. Her skal kun det beste være, hvor folk skal kunne se bra filmer. Ikke 2 minuters "I ken own" filmer. Da er det bare og poste i vei! Endret 22. januar 2008 av Ajaco
IkkjeOleJørgen Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Takk for at du opretter tråden ! Tbh, jeg liker vurtne og swifty. Rogue; kanskje filmen Grim - Total Annihiliation
jlek Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Kenion - Eviscerape II Utrolig bra produsert film. En fryd å se.
DisplayName123 Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Rifle Lovin' 10 Rifle Lovin' 11 Utrolig Hunter. Grunnen til at jeg synes disse er bra er først og fremst fordi det ikke er en "sjekk hvor mye jeg critter"-film, han viser skills, og sloss stort sett mot folk med likt gear og nesten alltid 1v2.
DNA Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 (endret) Warlock: Drakedog 1 Drakedog 2 Drakedog 3 Drakedog 4 Drakedog 5 Drakedog 6 Drakedog 7 Blir ingen ordentlig tråd uten den beste warlocken. Endret 1. januar 2008 av DNA
Robinvi Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 (endret) Warlock: Ashen 1 Ashen 2 Ashen 3 Min gamle main er med i en av disse filmene faktisk. Vi spillte i samme guild. Er den beste warlocken jeg har sett, men han slutta etter TBC da vi begge rerolla horde. Var uten tvil den beste Warlocken på serveren. Hunter Sloth PvP Hunteren jeg spiller sammen med i Arena nå. Er uten tvil den beste hunteren på serveren vår. Endret 1. januar 2008 av Robinvi
heppa Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Her er etpar Paladin filmer. Ok, de er pre-tbc - men de er vel nærmest regnet som "klassikere" - et must å se, selv om du ikke er paladin. Zalgradis PvP2 Zalgradis Pvp/Storyline 3 Etpar rogue-klipp fra Grim, også pre-tbc, men VEL VERDT å se Path of Blood Total Annhilation
Rostad Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Acrono: Acrono 6 - The 1.12 Rogue Acrono 7 - Very sexy Acrono IX - 70 Premed PvP Acrono - T.A.R - 0/31/30 Acrono - Shadowstep Tricks Tosan: Tosan: gyrofreak Tosan: Time to waste Tosan: Mutilicious
ASDASDKL2131 Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Druids Azgaz: Nerf Druids, Nerf Druids 2, Nerf Druids 3, Nerf Druids 4 Sonny: Sonny 2.5k+ Restoration 2v2/3v3 Deep: Deep Feral 5 Begrunnelser? Tja, de er rett og slett noen av de bedre druidene der ute når det gjelder PvP.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 (endret) Shaman: Dremlock 2 En grunn til at jeg hadde engineering på shaman min. Bør sees! Unbreakable En del crits, men liker den. Var bra på tiden den kom ut. Endret 1. januar 2008 av Slettet-p4PIYwb6
Portalol Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Harnessing Shadows Harnessing Shadows 2 oldskool warlock og når du nevner flinke rogues så må du ikke glemme happyminti Alle nerf sap filmene
Ajaco Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Skrevet 1. januar 2008 Da legger jeg til 2 holy/disc priest filmer, av samme person. Denne personen er en virkelig god discipline priest, spiller du priest selv anbefaler jeg disse filmen sterkt! Swarm Swarm 2
Ajaco Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Skrevet 1. januar 2008 (endret) Folkens, disse listene kommer til å bli utrolig lange etterhvert. Så jeg spør dere, som skal bruke de; Hvordan synes dere jeg skal sette opp listen? Slik: Nerf Sap 1 Nerf Sap 2 Nerf Sap 3 Nerf Sap 4 Eller: Nerf Sap 1, 2, 3, 4 (hvor da hvert av tallene er en link) Endret 1. januar 2008 av Ajac0
Schjellin Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Folkens, disse listene kommer til å bli utrolig lange etterhvert. Så jeg spør dere, som skal bruke de; Hvordan synes dere jeg skal sette opp listen? Slik: Nerf Sap 1 Nerf Sap 2 Nerf Sap 3 Nerf Sap 4 Eller: Nerf Sap 1, 2, 3, 4 (hvor da hvert av tallene er en link) Slik
Fedje Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Nerf Sap 1, 2, 3, 4 (hvor da hvert av tallene er en link) Rotete slik det er nå.
Ajaco Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Skrevet 1. januar 2008 (endret) Neilyo og Perklunt under rogue takk Hvis du skal poste i denne tråden må du:1. Hvis du skal poste en film, holder det ikke med kun navn, du må altså linke til en download side eller live streaming side. 2. Si litt hvorfor du synes filmen du poster er bra 3. Linke til en film, og / eller noe angående PvP filmer nevnt i tråden. Altså, helst ikke noe unødvendig spam. Endret 1. januar 2008 av Ajac0
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Forstår ikke hva folk ser i drakedog. Destruction Warlock som viser sine crits?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå