ATI vs GeForce Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 (endret) Ja, ser nesten ingen ting. Bare streker, en blå rute, noen bobler. Kjører det på low. Mine specs er: AMD 3700+ 2,7ghz, Geforce 6600GT 256, 2 GB ram. Har en kompis som kjører det på en bærbar skole pc, Funker fett der, så hvorfor blir alt bug på min? Dette er demoen. Det ser veldig likt ut som denne videoen! Bare at jeg ikke ser noe som helst. Er jeg heldig skimter det noen steiner og sand gjennom. Akkurat samme med en slik rute oppe i venstre hjørne. Har også siste skjermkort driver så det skulle ikke være noe problem. Men når jeg skrur alt på high ser jeg alle texturere og det er bare fryd og gammen. Men da hakker det så voldsomt at jeg vil kjøre det på low såklart. Endret 1. januar 2008 av ATI vs GeForce
Skagen Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Tråden flyttes til Crysis-forumet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding)
Rudde Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 På systemkravene til crysis så står det 256** på grfaikk kort så jeg tror nok grafikk kortet ditt ikke gjir crysis alt det vil ha
Klumpete Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 (endret) i crysis blir det masse artifacts og bugs uten bra nok system når jeg dro på en del anti-alizing, skjedde det samme. dette var også demoen Endret 2. januar 2008 av IronMartin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå