Bruktbilen Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Det er wasd styring, tror du også kan styre med muspekteren om du vil. Når det gjelder kampsystemet så har du 6(?) slots/knapper der du legger inn skills før du drar ut fra byene, du kan bare bruke de 6 skillene du har valgt, så du må velge klokt før du drar. Du trykker på knappene for å bruke skillene.
bjornerikk Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Skrevet 3. januar 2008 (endret) tusen takk når det gjelder å lvle i mining, fishing osv. da? er det bare kamplvling eller er det andre lvler også, som for eks. runescape runescape syntes jeg ikke noe om men det er en annen sak hadde vært veldig fint om jeg kunne lvle i andre ting enn bare fight EDIT: skrivefeil Endret 3. januar 2008 av bjornerikk
Bruktbilen Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 (endret) Det finnes ikke noe fisking eller mining, det er derimot reputation det står i, som gir deg spesielle skills og powerups. Det er nokså omfattende, du blir egentlig aldri ferdig med det. Du har også spesielle ranks(?) du kan oppnå, det er mest for din egen interesse, men det kan være å åpne X antall kister eller virkelig dyre ting som å kjøpe X av en ting som man får i et event. Ingen av de her har noe å si, men det er gøy å få de fullført. Du kan også bare kjøre pve, bare at det er litt kort. Altså lvle forskjellige chars til 20, skaffe det beste gearet til dem og slikt. Hadde ikke noe problem med dette, det kan bli kjedelig for noen, hvis man liker pvp. Jeg likte ikke pvp, så jeg holdt meg til pve, farming av rep og slikt . Endret 3. januar 2008 av Bruktbilen
bjornerikk Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Skrevet 3. januar 2008 takk skal du ha! stikker jeg til butikken i morgen og putter dataen inn for reprasjon og kjøper guild wars. så gleder jeg meg til ¨få igjen dataen tilbake så jeg begynne å spille Blir det MYE bedre med tilleggspakkene eller er det bare sånn at det nesten ikke er noe vits i å kjøpe dem?
Bruktbilen Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 (endret) Blir det MYE bedre med tilleggspakkene eller er det bare sånn at det nesten ikke er noe vits i å kjøpe dem? Har ikke den siste, men exp legger bare til ekstra ting, nye classer, våpen og slikt. Anbefaler deg å kjøpe den første, spille den ferdig for å få inn hvordan spillet er, så kan du for eksempel kjøpe den neste exp, da kan du enten lage en ny char og spille på helt nye steder, eller du kan reise med den gamle charen din til den nye expen og utforske der. Alle expene virker som en egen verden, så du kan velge selv hva du vil kjøpe, google expene og sjekk ut charene du kan spille, men anbefaler den første til å starte med. De er latterlig billig uansett. Endret 3. januar 2008 av Bruktbilen
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 takk skal du ha! stikker jeg til butikken i morgen og putter dataen inn for reprasjon og kjøper guild wars. så gleder jeg meg til ¨få igjen dataen tilbake så jeg begynne å spille Blir det MYE bedre med tilleggspakkene eller er det bare sånn at det nesten ikke er noe vits i å kjøpe dem? Anbefaler sterkt Nightfall ettersom det er den jeg likte aller best. Guild Wars er sånn at hvert spill (unntatt Eye of the North) er et eget spill. Hvert spill er på sitt eget kontinent som på en måte er uavhengig av hverandre. Hvis du bare har Nightfall, så kan du bare utforske Nightfall-kontinentet. Når du kjøper f.eks Prophecies, så snakker du med ei dame som gir deg et ganske enkelt quest. Etter du har gjort dette questet så kan du dra med din Nightfall-character over til Prophecies-kontinentet. Eye of the North er en utvidningspakke (expension pack), hvor bare de som er level 20 kommer til en plass som er en slaks forlengelse av Prophecies. Du kan spille Eye of the North så lenge du har en character i level 20, uansett hvilket spill de kommer ifra. Håper dette hjalp
whipslash Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 alt blir dårlig etter å ha spilt wow. men jeg har ikke planer om å starte med det igjen
bjornerikk Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Skrevet 4. januar 2008 Gleder meg til å begynne å spille det!
Bulletus Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Det er wasd styring, tror du også kan styre med muspekteren om du vil. Når det gjelder kampsystemet så har du 6(?) slots/knapper der du legger inn skills før du drar ut fra byene, du kan bare bruke de 6 skillene du har valgt, så du må velge klokt før du drar. Du trykker på knappene for å bruke skillene. Det er 8 slots for skills , ikke 6 . Guildwars styres akkurat likt WoW når man beveger charen . Jeg begynte med Prophecies ( det første spillet ) , siden folk sa det hadde den sterkeste historien , desuten var det grisebilli
Seizure Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Det er wasd styring, tror du også kan styre med muspekteren om du vil. Når det gjelder kampsystemet så har du 6(?) slots/knapper der du legger inn skills før du drar ut fra byene, du kan bare bruke de 6 skillene du har valgt, så du må velge klokt før du drar. Du trykker på knappene for å bruke skillene. Det er 8 slots for skills , ikke 6 . Guildwars styres akkurat likt WoW når man beveger charen . Jeg begynte med Prophecies ( det første spillet ) , siden folk sa det hadde den sterkeste historien , desuten var det grisebilli Jeg spillte også Prophecies Og ja det var en utrolig sterk histore Har også Nightfall, men ikke det andre som jeg ikke husker navnet på Fa eteller annet
kissekiss Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Et annet bra spill for deg kan være RYL2. (Risk Your Life 2) Det er forskjellige klasser og 2 raser. Men det beste av alt er at ved et museklikk slår du!!! Genialt! Jeg hadde mye moro med dette spillet men har gitt opp nå. Og i tilleg til alt dette er spillet GRATIS:thumbup: Du kan laste ned spillet og registrere deg her :http://www.ryl2.com.my/
Tanner Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Det er wasd styring, tror du også kan styre med muspekteren om du vil. Når det gjelder kampsystemet så har du 6(?) slots/knapper der du legger inn skills før du drar ut fra byene, du kan bare bruke de 6 skillene du har valgt, så du må velge klokt før du drar. Du trykker på knappene for å bruke skillene. Det er 8 slots for skills , ikke 6 . Guildwars styres akkurat likt WoW når man beveger charen . Jeg begynte med Prophecies ( det første spillet ) , siden folk sa det hadde den sterkeste historien , desuten var det grisebilli kan du poste flere screenshots som du har tatt selv. liker å se spillet på den måten, mye bedere enn å see screenshots fra hjemmeside, der ser jo alltid spillene dritbrae ut. ble faktisk litt hypp på guild wars jeg og nå som jeg så det bildet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå