Haganeset Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Har et problem med den nye PC-en.. Ved oppstart så MÅ jeg trykke " F1 " for å komme videre, men ikke nok med det.. Hvis jeg ikke rører på musa før oppstart så står den helt stille på desktopen, og det går ikke å bevege på den.. Noen som har anelse om hva som kan være galt?
JAPCU Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Bygd pcn selv? Står det noe mer i tillegg til "Trykk F1 for å gå videre" på oppstarten? Keyboard/mouse error? CPU-clock error? Det med musa. Hva slags type er det? Ps/2 (rund plugg) eller USB?
Haganeset Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Skrevet 30. desember 2007 (endret) Ja har bygd PC-en selv Det med musa, så har jeg begge deler, og har prøvd begge plasser, men det samme skjer.. Men med oppstarten, så kommer det " Floppy disk error " men har ikke floppy disk Endret 30. desember 2007 av tols
Duqe Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 (endret) I bios så deaktiverer du floppy 1.44 og da burde problemet være løst. Sjekk også om usbdriverene er riktig installert i enhetsbehandling i maskinvare. Endret 30. desember 2007 av Duqe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå