Gå til innhold

Skal kjøpe Subwoofer på nyåret..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Omtrent når kommer den i hus? Må ha bilder vett'u! :D

Skrevet (endret)

Får ikke lagt inn bestillingen før 25 januar (casha kommer da), så må smøre meg med tålmodighet.

Legger gjerne ut bilder av den med engang den kommer i hus = ) i will remember that.. = )

Kjenner jeg gleder meg som en liten drittunge allerede = p Et par blu-ray filmer har jeg bestilt også (die hard 4.0 og 300 + fast and the furious collection box), og skal kjøpe et par blu-ray filmer på elkjøp til onsdag også.. Må ha litt godfilmer til den kommer på plass.

Endret av RockyIII
  • 1 måned senere...
Skrevet

Ble litt utsatt det kjøpet, men skal bestille nå til fredag!

Har bare et spørsmål..

Skal koble Svs Pc-plus 20-39 til pre out på den integrerte forsterkeren min.. Trenger jeg 2stk sub kabler eller 1 ?

Siden det da er Left og Right...

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Ja, du må jo ha en splitter, må du ikke det? Det er èn subwoofer-utgang på recieveren og denne må gjøres om til to som skal inn i subwooferen?

Skrevet

Dersom du bare har en utgang på recieveren, trenger du bare en kabel.

Jeg mener jeg skreiv UTganger, og ikke INNganger ;)

Etter det jeg vet trengs det ikke noen splitter for å gi signal til både høyre og venstre kanal.

Subben spiller jo mono ...

Men det vet helt sikkert L-sound.

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet
Subben spiller jo mono ...

Det er akkurat det den gjør.

På proson og XTZ er det akkurat det samme. Både L og R inngang på subben. Surround.no skriver at man trenger en splitter på disse subbene.

Skrevet

Jeg skal da koble til integret forsterker i pre out (left og right), ikke receiver....

Men hvis da subwooferen bare har 1 utgang, så må vel jeg da ha splitter der, så jeg kan kjøre 2 kabler fra den integrerte forsterkeren...

Hvis jeg da forstår riktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...