Gå til innhold

TES: Ikke mer enn 4 Mod's virker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo, jeg har akkurat begynt å bruke Mod's, og har lastet ned mod'ene: Abecean Pirates, Anvil Manor, Volengrad Castle, Muntain Tower, Bank of Cyrodiil, Private Army, og mange mange flere...

Og jeg har følgt ReadMe'en, og gjort som i Bruksanvisningen...

Men! Når jeg har krysset av på alle Mod'sa i Data Files i Launcher'en,

Så virker kun 4 av de Mod'sa!

Altså: Abecean Pirates, (Har problemer med den også), Anvil Manor, Volengrad Castle, Bank of Cyrodiil!

De er rett og slett ikke der de skal vere...

Muntain Tower = Skal vere en bok, og en nøkkel til Tårnet i en kiste i Archmage's kontor i The Arcane University, men det er det ikke! :no:

Private Army = Det skal vere en "Map Marker" nord over Bravil...

Men selvfølgelig, DET ER DET IKKE!

Resten husker jeg ikke navnet på, men det er mesteparten Borger, Villaer, og hus...

Værsåsnill å svare på så mange spørsmål som mulig !!!

Hilsen forvirret Oblivion-Spiller... :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så virker kun 4 av de Mod'sa!

Altså: Abecean Pirates, (Har problemer med den også), Anvil Manor, Volengrad Castle, Bank of Cyrodiil!

De er rett og slett ikke der de skal vere...

Jeg skjønner ikke helt. Er det disse fire som virker, men de er ikke der de skal være?

Muntain Tower = Skal vere en bok, og en nøkkel til Tårnet i en kiste i Archmage's kontor i The Arcane University, men det er det ikke! :no:

Du er sikker på at du har sett i riktig kiste? Kontoret til Archmage er helt, helt oppe i tårnet, men ifølge readme-en er det ikke der den er -- den er nede i inngangspartiet, i en kiste kalt "Incoming Mail".

Private Army = Det skal vere en "Map Marker" nord over Bravil...

Men selvfølgelig, DET ER DET IKKE!

Husk at dette er en map marker som du kan klikke på og gå til, og ikke en grønn pil som vises på kompasset. Den er kalt "My Army Base".

Skrevet (endret)

Ja, altså, takk for Muntain Tower tipset... Det hadde jeg ikke sett...

Men! Jeg vet at det er en Map Marker som du kan Fast Travel'e til, men Map Markeren er ikke der... Den er ikke Nord for Bravil!

Det er problemet...

Forresten: De 4 mod'sa var de eneste som virket... :p

Endret av hood163

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...