henkeZ Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hei! Jeg kjøpte meg Oblivion for noen dager siden. Har installert det nå. Men, når jeg trykker på "play", så "slutter Oblivion å virke. Windows leter etter en løsning på problemet". Dette skjer bare i Vista. Ikke i XP. Hva er problemet?? Har sinnsykt lyst å spille Oblivion nå. Ver så snill å hjelp meg:) Endret 30. desember 2007 av jhdjupvik
MiSP Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Dette kan ha å gjøre med modifikasjoner. Bruker du noen mods?
henkeZ Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Skrevet 30. desember 2007 Nei.. jeg har ikke noe mods. Jeg har reinstallert Oblivion, men det hjelper ikke Kan det vere at maskinen ikke er sterk nok? Jeg bruker ikke den PC-en som står i signaturen(Den er på vei i posten ), akkurat nå bruker jeg en dårlig bærbar med intrigert skjermkort... Takk for svar, forresten, MiSP Kanskje det kan vere en update for Vista, eller noe sånt? Håper på svar!
henkeZ Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Skrevet 30. desember 2007 Bumper.. Sorry at jeg har dårlig tolmodighet! Jeg har bare så lyst til å spille! Mvh, Jan Henrik
MiSP Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 (endret) Kan det vere at maskinen ikke er sterk nok? Jeg bruker ikke den PC-en som står i signaturen(Den er på vei i posten ), akkurat nå bruker jeg en dårlig bærbar med intrigert skjermkort... Integrerte skjermkort støttes ikke, så det er nok det. Du må nok ha en litt kraftigere PC. Endret 30. desember 2007 av MiSP
henkeZ Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Skrevet 30. desember 2007 Kan det vere at maskinen ikke er sterk nok? Jeg bruker ikke den PC-en som står i signaturen(Den er på vei i posten ), akkurat nå bruker jeg en dårlig bærbar med intrigert skjermkort... Integrerte skjermkort støttes ikke, så det er nok det. Du må nok ha en litt kraftigere PC. OK, jeg hadde bare så lyst å spille Oblivion nå Takk for svar!! Mvh, Jan Henrik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå