Gå til innhold

[LOTRO]trege nedlastningshastigheter på updates....

Gjest Slettet+130498

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498
Skrevet

skal begynne med lotro igjen men må kjøre noen updates, men det går så fryktelig tregt.... ligger på maks 3kb ned og ja, jeg har en 16mbit linje :p hva er galt? har ingen brann mur eller annet som skal hindre hastigheten.

et annet spm. jeg går ut ifra at man kan bruke trial clienten som fullversjon. jeg finner kun den og jeg har mistet DVD-en som jeg kjøpte i sommer, sammen med manualen :blush: men hey, har dvd coveret da :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trail klienten funker fint den =)

Vet ikke hvorfor det går så treigt.. Noen som vet om det går ann å laste ned patchene fra nettet, utenom gjennom klienten? Tar som regel ei god stund med meg også..

Gjest Slettet+130498
Skrevet

vel nå har den holdt på i hele natt og er på 85% og 16/19 kanskje blir den ferdig til i kveld

Gjest Slettet+130498
Skrevet

lastet de ned manuelt og la de inn men alikevel skulle den kjøre updaten selv. tok bare litt over et døgn da så er ikke så farlig :p

Skrevet
Det å oppdatere game data'en tar også uhorvelig lang tid.. Det er så kjedelig å sitte å vente..!

Mhm, men kjekt når det er ferdig :p XD Jeg satte meg ned å så noen episoder a Family guy jeg da :p Funket fett det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...