pessimisten Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Er litt grønn på dette området, men har en nettside jeg gjerne vil hosta fra denne PC-en. Vil gjerne ha den på no-ip, men vet ikke helt hvordan jeg skal få de til. Jeg må vel først legge det ut på en åpen FTP server?
alec1 Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Sjekk stickyen: Guide for å sette opp egen webserver og domene
pessimisten Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Skrevet 29. desember 2007 Sjekk stickyen:Guide for å sette opp egen webserver og domene Takk, men vil gjerne holde meg unna domener og det der. Vil helst bare koble det opp mot no-ip
alec1 Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Hvis du bruker windows kan du gjøre det slik: 1. Installer WAMP på datamaskinen. 2. Legg filene som hører nettsiden til i www mappen 3. Lag deg en bruker på no-ip. 4. Videresend port 80 fra modemet til datamaskinen som du har installert wamp på. 5. Installer enten programvaren til no-ip på PC-en eller konfigurer modemet ditt til å ta i bruk en dynamisk DNS tjenste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå