Gå til innhold

Omtale av Racing Evoluzione (Xbox)


Anbefalte innlegg

Det finnes en god del gode bilspill til Xbox. I de fleste bilspill er du låst til å enten velge mellom et lite utvalg fete sportsbiler, eller bygge deg opp fra bunnen av. I Racing Evoluzione kombineres flere av disse elementene, noe som gir en spennende ny vri på det hele. Sammen med utrolig godt designede baner og biler blir spillet litt av en perle.

 

Les hele omtalen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott omtale TST!

 

En ting jeg lurer på.. Er spillet realistisk, med tanke på veigrep og fysikk?

Jeg er personlig ganske skuffet over NFS HP2 fordi det ikke går an å sladde eller miste kontrollen. Har testet Live For Speed (beta) å synes det er fantastisk rått, spesielt grunnet realisme og fysikk.

 

 

Noen som veit om dette spillet kommer på PC? evt. andre slike spill?

Lenke til kommentar
Flott omtale TST!

 

Omtalen er ikke skrevet av Tor-Steinar, men av Kjetil Aavik Gogstad, vår "resident bilspiller" her i Gamer.no. Det er en av oss redaktører som setter opp disse diskusjonspostene, men omtalene kan være skrevet av hvem som helst i Gamer-imperiet.

 

Tenkte jeg bare skulle gi litt støtte til Kjetil. Credit should be given where credit is due, right? :wink:

Lenke til kommentar
Flott omtale TST!

 

Omtalen er ikke skrevet av Tor-Steinar, men av Kjetil Aavik Gogstad, vår "resident bilspiller" her i Gamer.no. Det er en av oss redaktører som setter opp disse diskusjonspostene, men omtalene kan være skrevet av hvem som helst i Gamer-imperiet.

 

Tenkte jeg bare skulle gi litt støtte til Kjetil. Credit should be given where credit is due, right? :wink:

 

oisann! Jepp, rett skal være rett!

Prøver på nytt:

"Flott omtale Kjetil Aakvik Gogstad!" :smile:

Lenke til kommentar
Går det greit å spille med standard Xbox kontroller, eller bør man ha ratt for å få full utnyttelse av spillet?

 

Jeg har testet spillet kun med controller-S siden jeg ikke har noe ratt til konsoll. Det fungerte udmerket fra ende til annen :) Kontrollene er som i de fleste andre bilspill til Xbox, triggere til gass/brems og venstre analog til styring.

Lenke til kommentar

Kjøpte spillet til Xbox etter å ha lest omtalen av Racing Evoluzione på Gamer.no og ble meget skuffet. Kjøringen synes jeg er veldig dårlig:

VG sin anmelder skrev bla. :

(Bilkjøringen holder ikke mål: De fem du konkurrerer mot ligger hele tiden tett-i-tett og kommer i mål med bare noen små hundredelers og sekunders mellomrom)

Etter min mening er omtalen i VG av Rune Fjeld Olsen korrekt.

Ellers synes jeg grafikken og resten av spillet var meget bra, men kjøringen er det viktigste og den synes jeg var for å si det mildt: dårlig

Lenke til kommentar
Kjøpte spillet til Xbox etter å ha lest omtalen av Racing Evoluzione på Gamer.no og ble meget skuffet.  Kjøringen synes jeg er veldig dårlig:  

VG sin anmelder skrev bla. :  

(Bilkjøringen holder ikke mål: De fem du konkurrerer mot ligger hele tiden tett-i-tett og kommer i mål med bare noen små hundredelers og sekunders mellomrom)  

Etter min mening er omtalen i VG av Rune Fjeld Olsen korrekt.

Ellers synes jeg grafikken og resten av spillet var meget bra, men kjøringen er det viktigste og den synes jeg var for å si det mildt: dårlig

 

Jeg har ikke merket noe til de problemene den tida jeg har spillt. Har holdt på med spillet siden like før jul, og de problemene er for min del ukjent. :)

Lenke til kommentar
Kjøpte spillet til Xbox etter å ha lest omtalen av Racing Evoluzione på Gamer.no og ble meget skuffet.  Kjøringen synes jeg er veldig dårlig:  

VG sin anmelder skrev bla. :  

(Bilkjøringen holder ikke mål: De fem du konkurrerer mot ligger hele tiden tett-i-tett og kommer i mål med bare noen små hundredelers og sekunders mellomrom)  

Etter min mening er omtalen i VG av Rune Fjeld Olsen korrekt.

Ellers synes jeg grafikken og resten av spillet var meget bra, men kjøringen er det viktigste og den synes jeg var for å si det mildt: dårlig

 

Da må det være du som er elendig i bilspill.

Jeg spiller på Normal vannskelighet nivå å har vunnet med opp til 7-8 sekunder til nestemann nummer 2, og 6 og 8 plassen har vært hele 19-20 sekunder bak meg i enkelte løp. Du må nok legge deg i hard trening, det er ikke spille det er noe galt med, det er deg :) Jeg var kanskje litt slem med deg nå, men det er fakta. Dette er et spill som krever litt av føreren.

I fleste bilspill som f.eks: Need for speed HP2, Burneout,Ridge racer og noen baner på Granturisimo 1,2 0g 3 bare for å nevne noen, så oppnår du ofte bedre tid hvis du bruker veggen/outovernet i svingene og tar snarveier enn om du holder deg til veien.Men i Racing evoluzion så blir du belønnet for å holde deg på veien istedenfor å kjøre inn i autovern og ta snarveier, så realismen er mye bedre i dette spille enn i de fleste andre bilspill. Dette er mer tilnermet et simulator ikke et arcade bilspill.

 

 

m.v.h

 

Ketil.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...