Gå til innhold

Toshiba 42A3000P. Har denne pianolakk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til 6995,- er det en knall-tv, men ja, den er selvfølgelig ikke sammenlignbar med de bedre variantene.

 

Nei, er faktisk ikke en knall tv til 6995. Matsui 37" er et mye bedre valg da. Den hadde mye bedre bildekvalitet. Den var helt elendig på Toshibaen altså. Dårligste kvaliteten jeg har sett hittil.

Lenke til kommentar
Ok. Jeg er uenig :). Jeg har sett på tven flere ganger der jeg jobber - så enten må de ha kjørt den på idiotkabel, eller så har en kunde stillt den inn på tulltall.

 

 

Jeg prata mye med de om den, og de sa de hadde prøvd å stilt den inn så bra de kunne, men de fikk den bare ikke bedre. Hadde den på full lysstyrke, og enda var bildet utrolig mørkt og dårlig. Det var tilogmed striper som kom nedover skjermen som du så spesielt når det var mørke farger. Jeg spørte om det var det på alle, og det var det sa de. Du har ikke sett på en annen toshiba tv? :)

Lenke til kommentar
Ok. Jeg er uenig :). Jeg har sett på tven flere ganger der jeg jobber - så enten må de ha kjørt den på idiotkabel, eller så har en kunde stillt den inn på tulltall.

 

 

Jeg prata mye med de om den, og de sa de hadde prøvd å stilt den inn så bra de kunne, men de fikk den bare ikke bedre. Hadde den på full lysstyrke, og enda var bildet utrolig mørkt og dårlig. Det var tilogmed striper som kom nedover skjermen som du så spesielt når det var mørke farger. Jeg spørte om det var det på alle, og det var det sa de. Du har ikke sett på en annen toshiba tv? :)

 

Tanken om at de ikke tjener så mye på tv'n, og dermed ikke vil selge den, har den slått deg....?

 

Har lest om flere på nettet som har toshiba tv og fabrikk kalibreringen er skikkelig dårlig. Etter litt justeringer har de blitt kjempe bra.

Så vidt meg bekjent så stiller de ut tvene med fabrikk innstillingene, og prater skjelden varmt om de billigste tvene... :p

Lenke til kommentar
Ok. Jeg er uenig :). Jeg har sett på tven flere ganger der jeg jobber - så enten må de ha kjørt den på idiotkabel, eller så har en kunde stillt den inn på tulltall.

 

 

Jeg prata mye med de om den, og de sa de hadde prøvd å stilt den inn så bra de kunne, men de fikk den bare ikke bedre. Hadde den på full lysstyrke, og enda var bildet utrolig mørkt og dårlig. Det var tilogmed striper som kom nedover skjermen som du så spesielt når det var mørke farger. Jeg spørte om det var det på alle, og det var det sa de. Du har ikke sett på en annen toshiba tv? :)

 

Tanken om at de ikke tjener så mye på tv'n, og dermed ikke vil selge den, har den slått deg....?

 

Har lest om flere på nettet som har toshiba tv og fabrikk kalibreringen er skikkelig dårlig. Etter litt justeringer har de blitt kjempe bra.

Så vidt meg bekjent så stiller de ut tvene med fabrikk innstillingene, og prater skjelden varmt om de billigste tvene... :p

 

 

Nei, men hvorfor pratet han da så varmt om Matsui 37" LCD til 5995 da? De kan da ikke tjene rart på den heller?

Lenke til kommentar
Tviler på at de tjener rått på den - men kanskje feks matsui'en var mer riktig i forhold til avstanden din til tv?

 

Nei, jeg sa ikke noe om det. Jeg ville bare prate om hvorfor Toshiba tv'en var så elendig kvalitet på, og da fortalte han det også spurte jeg hvem som var best av Matsui og den, og da sa han klart Matsui. Toshibaen var det helt elendig lysstyrke på så bildene ble veldig mørke, samt at det kom striper over skjermen. Matsui tv'en var mye bedre sånn.

 

Jeg har Matsui 37" hjemme nå, men jeg skal bytte ut den med Hannspree 37". Dette fordi Hannspree har pianolakk (matcher hjemmekino anlegget, hehe), og etter det jeg har lest, så er Hannspree tv'en bedre enn Matsui 37". Også er den enda billigere, så da er jo det et klart valg. Jeg er fortsatt innenfor min 30 dagers periode hos Elkjøp så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...