Jack_Daniels Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Hey, har kjøpt en server til counterstrike source, og skulle gjærne hatt et software som er consolen i source, uten at jeg trenger å gå inn på source selv. slik jeg kan bruke rcon_address og styre serveren fra desktop... noen som vet om noe slikt ?
VikinGz Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 (endret) hmm.... hvor kjøpte du server? Jeg styrte min egen med puty da jeg hadde cs source server Endret 28. desember 2007 av VikinGz
Capiche Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Installer Mani's Admin Plugin? Jeg brukte det hele tiden da jeg hadde Counter-Strike: Source server. Hvis jeg ikke tar helt feil så kan man endre rcon settings med HLSW?
Jack_Daniels Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Skrevet 29. desember 2007 Tester HLSW nå. Klart jeg har mani's admin plugin, det er jo et must! kjører og RPG mod på surfmaps. Her er ipen: 217.163.25.182:27015 Dere er alle velkommen
Jack_Daniels Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Skrevet 29. desember 2007 dessverre var ikke HLSW det jeg var ute etter, kunne ikke skrive direkte rcon commands til serveren... er det ikke noe så enkelt som en console til å styre serveren fra ?
Jooakim Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 dessverre var ikke HLSW det jeg var ute etter, kunne ikke skrive direkte rcon commands til serveren...Merkelig, for hovedfunksjonen til HLSW, er at en kan bruke RCON-kommandoer. Les HLSW-guiden min. Jeg vil også anbefale deg å sjekke ut SourceMod istedet for Mani Admin. Med mindre du vil ha "fjortiskommandoer" à la ma_burn, ma_drunk osv., ser jeg ingen grunn til å bruke Mani Admin fremfor SourceMod. Mani Admin kommer nok aldri til å oppdatere seg, så SourceMod er fremtiden.
Admin'c Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 følg denne den ser fornuftig ut http://www.srcds.com/db/engine.php?subacti...p;id=1097362093 poenget er at man skal ha med -console når man starter serveren tenker jeg
Jooakim Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 De fleste som leier ut spillservere kjører Linux, og de fleste gir ikke ut SSH-login. Uansett kjører nok selve serveren console. Så når han mest sannsynlig ikke har SSH-login, er HLSW tingen! ;>
Jack_Daniels Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Skrevet 3. januar 2008 takker, har lest hlsw guiden og satt meg mer inn i det, så det funker jo helt greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå