Thomaes Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 (endret) Prøver å starte opp steam men det funker ikke! Det som skjer er at Steam prøver å oppdatere seg, men kommer aldri noen vei. Det står altså bare "Updating Steam" og ikke noe mer. Etter at den har prøvd dette en stund kommer denne feilmeldingen opp: Steam.exe (main exception): Unable to load library Steam.dll hvis jeg laster ned den filen og putter den i Steam mappa følger den den samme prosedyren, men istedefor Steam.dll spør den da om SteamUI.dll. Laster jeg ned den og putter den i steam mappa fortsetter den hele tiden å spørre etter den samme (altså steamUI.dll). Det som er enda mer merkelig er at jeg har samme problemet på laptoppen min, og i går da jeg var et annet sted med PC-en var det ikke noen problemer, akkurat som om det skulle vært noe med nettverket der jeg er nå. Så da prøvde jeg å restarte ruter, koble direkte til modemet, restarte modemet osv. uten hell. Er det noen som har noen idé om hva jeg bør gjøre? Endret 28. desember 2007 av gravitic
Paradoxo Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 (endret) Prøver å starte opp steam men det funker ikke! Det som skjer er at Steam prøver å oppdatere seg, men kommer aldri noen vei. Det står altså bare "Updating Steam" og ikke noe mer. Etter at den har prøvd dette en stund kommer denne feilmeldingen opp: Steam.exe (main exception): Unable to load library Steam.dll hvis jeg laster ned den filen og putter den i Steam mappa følger den den samme prosedyren, men istedefor Steam.dll spør den da om SteamUI.dll. Laster jeg ned den og putter den i steam mappa fortsetter den hele tiden å spørre etter den samme (altså steamUI.dll). Det som er enda mer merkelig er at jeg har samme problemet på laptoppen min, og i går da jeg var et annet sted med PC-en var det ikke noen problemer, akkurat som om det skulle vært noe med nettverket der jeg er nå. Så da prøvde jeg å restarte ruter, koble direkte til modemet, restarte modemet osv. uten hell. Er det noen som har noen idé om hva jeg bør gjøre? Prøvd å lasta ned steam på nytt? ellers så er det bare og skrive mail til Steam Support Endret 28. desember 2007 av Paradoxo
Thomaes Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Skrevet 28. desember 2007 haha, skrive mail til Steam support :!: har prøvd å reinstallere mange ganger. Ja, jeg har også prøvd å slette alt steam relatert og installere på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå