Gamecuber`n Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Tittelen Sier det meste da. Silverfall minner VELDIG om diablo 2 , har både Internett tilgang og LAN tilgang. Spillet selv er på hele 9.08GB ( circa ) Men jeg tror det er verd å teste for de som liker/likte spill som : Diablo2 , Dungeon Siege osv. Demo : http://www.gamershell.com/download_17501.shtml Description: In this demo you'll be able to play the first levels of the game, discovering playable races and monsters in the swamps down the town of Silverfall. Spillet har en litt unik grafikk , Den er ikke så realistisk men mer tegneserie aktig. Camera view kan ta litt tid å bli vant til , men man kan søke på google for å endre det ''Back to topic'' Er det noen som faktisk spiller dette , utenom meg?
Civilix Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Jeg spillte det en stund, men tok ikke så lang tid før jeg gikk lei. Største problemet var at det var for lett(imo), spesielt i coop ble det altfor enkelt. Det var også ganske begrenset hvem skills som "fungerte", dermed ble det liten variasjon i builds.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå