Gå til innhold

Automatiske oppdateringer i iTunes


29989

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på om det er mulig å endre innstillingene i iTunes slik at man får oppdatert sine podkast-abonnementer automatisk. Med automatisk mener jeg ikke at oppdateringene skjer uten videre når man først åpner iTunes, men at iTunes åpner "av seg selv" f.eks. en gang pr. dag for å oppdatere abonnementene, slik f.eks. antivirusprogram gjør (selv om disse kanskje kjører i bakgrunnen hele tiden). Er det mulig å finne en løsning på dette? Kan det hende at iTunes ikke støtter denne tjenesten, men at man må bruke en annen programvare? En av grunnene til at jeg sluttet med å abonnere på podkast tidligere, var nettopp det at jeg var avhengig av å åpne programvaren (iTunes) med jevne mellomrom (min. én gang i uken) for å sikre at jeg fikk tilgang til alle oppdateringene. (Samt at filene etter hvert tok veldig stor plass på min harddisken på min bærbare pc.) Kanskje jeg vil begynne med det igjen dersom jeg finner ut av dette problemet, og får kjøpt meg en ekstern harddisk med god lagringskapasitet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller, for å stille spørsmålet på en annen måte, siden mye tyder på at selve programmet iTunes må kjøre i bakgrunnen for at det kan oppdatere podkast-abonnementene automatisk; hvordan kan man få operativsystemet (Windows XP Home) til å starte iTunes automatisk når man slår på maskinen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...