Gå til innhold

Musikk: Ny club/dance melodi!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var ikke så ille det her men er en ting jeg syns er for mye brukt nå for tia. den er den 1-2-1-2-1-2-1-2 melodien du kommer med. som basshunter bruker den også i begynnelsen av låta. boten anna. ellers var melodiene slettes ikke værst. men syns den var feil lead du har brukt på melodi 2. og feil bass. men det er min mening. jeg ville valgt helt annerledes for å få bedre flyt og flow.

Lenke til kommentar
fine sounds, hvilken vsti brukte du?

 

Jeg blander et par vst'er.. Men hvilket vst'r jeg bruker til det vil jeg holde for meg selv.

 

Blander vstier? får å få en sound? og hvorfor holde for deg selv? Er du signa, hemmelig vsti? Kjønner ikke helt hvorfor men okey;)

Lenke til kommentar
fine sounds, hvilken vsti brukte du?

 

Jeg blander et par vst'er.. Men hvilket vst'r jeg bruker til det vil jeg holde for meg selv.

 

Blander vstier? får å få en sound? og hvorfor holde for deg selv? Er du signa, hemmelig vsti? Kjønner ikke helt hvorfor men okey;)

 

Er ikke noe kult å høre at andre har samme sounds som meg. Det er det som er det vanskelige i denne sjangeren, lage kule sounds. Derfor vil jeg holde det for meg selv.

Lenke til kommentar

hvis du syns den i melodi to er kul så okei for meg.. som tidligere sagt: feil bass i meldi 2, og feil lead.. du bruker sannsynlighvis Nexus eller z3ta tenker jeg:P

 

du mangler trøkk i kicken! hehe.. nå veit du det=)

 

kanskje lage sang sammen en gang? add meg: [email protected]..

 

foresten melodien i melodi 1 var ikke så værst du=) er et par ting jeg kan lære deg og du lære meg tror jeg, vi er omtrent på samme nivå kanskje=)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Er ikke noe kult å høre at andre har samme sounds som meg. Det er det som er det vanskelige i denne sjangeren, lage kule sounds. Derfor vil jeg holde det for meg selv.

 

har du satt sammen lydene selv så er det forståelig. hvis du bare hat brukt nexus og z3ta og noe annet men kun presets så er det ikke så veldig egen sound men jeje. altså layer eller noe. men som sakt begynt fra begynnelsen og satt hver og en synth sammen og ordnet en del på synthene slik du vil ha dem da er det greit å ha eget sound

 

Hørte fort gjennom spillelista og likte hva jeg hørte, men synes det minte litt for mye om basshunter.

 

shit seriøst?

det var ikke en bombe da. etter basshunter er det mange som har ganske så lik stil som han. syns det er altfor mye av dette. føles ut som om jeg har hørt melodiene før. for er såååå mange som kommer med noe liknende hele tia.

Endret av DilliMusic
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er ikke noe kult å høre at andre har samme sounds som meg. Det er det som er det vanskelige i denne sjangeren, lage kule sounds. Derfor vil jeg holde det for meg selv.

 

har du satt sammen lydene selv så er det forståelig. hvis du bare hat brukt nexus og z3ta og noe annet men kun presets så er det ikke så veldig egen sound men jeje. altså layer eller noe. men som sakt begynt fra begynnelsen og satt hver og en synth sammen og ordnet en del på synthene slik du vil ha dem da er det greit å ha eget sound

 

Hørte fort gjennom spillelista og likte hva jeg hørte, men synes det minte litt for mye om basshunter.

 

shit seriøst?

det var ikke en bombe da. etter basshunter er det mange som har ganske så lik stil som han. syns det er altfor mye av dette. føles ut som om jeg har hørt melodiene før. for er såååå mange som kommer med noe liknende hele tia.

 

Nevn noen da, siden det er så mange!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...