eUnaas Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Hei. Dette er kanskje ett litt på kanten spørsmål, men min søster har fått en hel haug av utvidelsespakker til The Sims 2. Det viser seg at hun fra før har en cracket utgave av The Sims 2 på pcen. (Hun har selvsagt spillet orgnialt, men klarer ikke å finne cd'er og slik nå) Spørsmålet er om det er mulig å instalere og spille the Sims 2 utvidelesepakkene oppå en instalert verson som er cracket.
Heatsink Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Jeg mener å huske at jeg måtte gå tilbake til den originale exe-filen før jeg innstallerte ekspansjoner til Sims 2. Men det er vel bare å prøve? Uansett tror jeg ikke moderatorene tar lett på denne tråden
eUnaas Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Skrevet 27. desember 2007 Saken er igjen det om jeg skal be henne bytte spillene, siden de er uåpent. Det er der det ligger. Men dette med no-cd crack er da ikke ulovlig, da man har gyldig serial, som er det som "teller"?
KristianF Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Skal nok fungere fint. Gjør det ikke det, så kopierer du originalfila fra cd-en over til der den skal i spillmappa.
Patience Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 *** Tråden er i strid med retningslinjene, herunder bruk av piratvare - og stenges derfor. ***
Anbefalte innlegg