Stallone Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Åssen fungerer det? installerer dem Zm og Mani osv for meg? eller legger jeg det inn selv via Ftp? Tenkte litt på : http://www.warserver.no/?p=css CS:Source Våre Counter-Strike:Source servere kjører på en serverstandard vi har satt oss for dette produktet (Intel Pentium 4 3,2GHz, 2GB PC3200 DDR-minne og 10 000rpm harddisk). Alle servere restartes automatisk hver morgen klokken 09:00, for at hitbox skal være optimal og serverload skal holdes så lav som mulig. Vi garanterer: * Stabil server * Kraftig maskinvare * God ping * God hitbox * Egen ip-adresse * Rask support Priser - 13 slots warserver * 1 mnd Counter-Strike:Source PRO - 449kr * 3 mnd Counter-Strike:Source PRO - 998kr * 6 mnd Counter-Strike:Source PRO - 1799kr * 12 mnd Counter-Strike:Source PRO - 3599kr Tenkte litt på 12 mnd. men huff jeg vet ikke jeg har så slyst å starte egen klan osv, burte jeg? Dere som leier server... kan ikke dere forklare meg litt? hva må jeg vite osv? også åssen er den lettese måten å skaffe seg sponsor på?
aspic Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 (endret) Har du IRC? I så fall connect til serveren "quakenet" for så å gå innpå kanalen: #norge.css. Der kan folk hjelpe deg LIVE med alt det måtte vere (inkludert servere), og ofte så sponser folk vekk servere. I tillegg kan du søke clan der. Etter å ha spurt på nemnde kanal fekk eg tilbake at dei anbefalte http://dsrack.dk Om du ikkje vil ha ein dansk server (men noko som likevel berre har fordelar) kan eit alternativ vere gamehosting.no. "900 kr for 6 mnd på dsrack.dk , stabil tickrate god ping. Game-Hosting 1450 kr for 6 mnd, ustabil tickrate. grei ping" Endret 27. desember 2007 av aspic
Stallone Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Skrevet 27. desember 2007 (endret) Har du IRC? I så fall connect til serveren "quakenet" for så å gå innpå kanalen: #norge.css. Der kan folk hjelpe deg LIVE med alt det måtte vere (inkludert servere), og ofte så sponser folk vekk servere. I tillegg kan du søke clan der. Etter å ha spurt på nemnde kanal fekk eg tilbake at dei anbefalte <a href="http://dsrack.dk" target="_blank">http://dsrack.dk</a> Om du ikkje vil ha ein dansk server (men noko som likevel berre har fordelar) kan eit alternativ vere gamehosting.no. "900 kr for 6 mnd på dsrack.dk , stabil tickrate god ping. Game-Hosting 1450 kr for 6 mnd, ustabil tickrate. grei ping" ÅÅÅÅÅ TUSEN TAKK du er den beste jeg er dritt glad nå! du skulla bare vist! men vis jeg kjøper den danske der... åssen er ping osv? instalerer dem moder til meg? eller må jeg gjøre det selv? tenker på Rpg, Zm, Dm, osv osv mani admin osv:P hehehe sorry er bare så jævla glad ps har du msn? send meg andressa på pm da.. vis du har ps2: er det lett å skaffe seg sponsor? Ps3: joina Irc kanalen. men synes ingen som var noe til hjelp, men nevne den danske serveren ja.. og den like jeg, men da jeg spurte om hjelp til mani admin osv, så begynnte en dritt unge å spamme chaten Endret 27. desember 2007 av Stallone
aspic Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 (endret) ÅÅÅÅÅ TUSEN TAKK du er den beste jeg er dritt glad nå! du skulla bare vist! men vis jeg kjøper den danske der... åssen er ping osv? instalerer dem moder til meg? eller må jeg gjøre det selv? tenker på Rpg, Zm, Dm, osv osv mani admin osv:P hehehe sorry er bare så jævla glad ps har du msn? send meg andressa på pm da.. vis du har ps2: er det lett å skaffe seg sponsor? Ps3: joina Irc kanalen. men synes ingen som var noe til hjelp, men nevne den danske serveren ja.. og den like jeg, men da jeg spurte om hjelp til mani admin osv, så begynnte en dritt unge å spamme chaten Kjekt å høyre at eg kan vere til hjelp Når du bestiller ein slik server får du berre "Warserver" trur eg. Dvs. at ingen modder er installert, men enkle "scripts" som gjer at du kan gjere serveren klar til kamper. Så for å få rpg, Zm osv må du nok sette opp eigen server, eller spørje om dei kan leggje inn moddane for deg. For å skaffe seg sponsor må du nok ha litt "kontakter" i det norske source-miljøet, eller bestå av eit team. Teams på 5, som har holdt saman ei stund, får nok ganske lett både vt og war-server. VT (ventrillo) er eit program spelarar bruker for å kommunisere saman med, ved hjelp av mikrofoner. Eg har berre høyrt gode ting om dsrack, og trur det er det beste tilbodet når det gjeld ping og stabilitet. Endret 28. desember 2007 av aspic
Stallone Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Skrevet 5. januar 2008 Har sett litt på http://www.novanett.no er det å anbefale? er jo dritt bilig! samme pris for 1 år som 6 mnd med den danske serveren, jeg er Administrator på KoN og dem leier av Novanett , noen ganger er pingen oppi 300 osv... men... ja?
Frederick_ Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har ikke hørt så mye bra om Novanett, ville heller satset på dsrack eller clanserver.no Jeg har selv hatt clanserver.no , mani er på serveren og zblock , men det er lett å legge inn moder selv via ftp, dessverre fikk utenlandske folk fort 100 i ping. Var rundt September vi leide den, kanskje har fikset ping problemet men jeg vet ikke. Nordmenn fikk ca 5 til 15 i ping.
Jooakim Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Novanett er ikke å anbefale, pingen (som oftest kunstig lav) er boostet mye, og jeg pleier ikke å spille på serveren om det er novanett.
Stallone Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Skrevet 6. januar 2008 Skjefen min har fortalt meg om KoN sin server.. dem er den eneste klanen i Norge med Quad cpu, serveren står for seg selv, og har spesial hw osv.. dem betaler 6000 kr per mnd men jeg trur ikke det blir noe server... vi for se... jeg må vel ikke ha klan får å kjøre server? tenkte litt på Zombe mod Vs Surf server jeg da:P
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Hvorfor tror du at du trenger clan for å kjøre server? De trenger ikke noe clan info om du skal leie, det er kun om du skal bli sponsa.. Altså: Nei, du trenger ikke clan..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå