Gå til innhold

trenger jeg nytt simkort for 3g?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det der har jeg vært innpå, vet helt sikkert at det er 3g der jeg bor, venner av meg stod ved siden av meg og tok video anrop i tillegg. Netcom.no "3G (UMTS)– 3G og UMTS er begrep som mobilbransjen bruker om en hverandre. Begge står for det samme – et nytt mobilnett som gir høyere overføringshastighet enn det vi kjenner fra det tradisjonelle GSM-nettet. Med 3G følger også nye og spennende tjenester – som TV på mobilen, videotelefoni og enklere og raskere nedlasting av musikk og video til mobilen. For å kunne bruke de nye tjenestene, må du ha en nyere 3G-telefon, samt et 3G-simkort. Dette kan kjøpes på netcom.noeller hos forhandler." Tar meg en tur på expert å kjøper med nytt simkort tenker jeg

Lenke til kommentar

3G sim hos NetCom har serienummer som begynner på 021 eller 024. (Mulig 0 ikke står på selve simkortet og at det står 21xxx eller 24xxx.)

 

Bytte til 3Gsim skal være gratis i og med at det er en endring operatøren i praksis pålegger deg for å kunne bruke alle tjenester. Må du bytte så pass på at du vår 024 simkort da disse er de nyeste ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...